• triump

*Välkommen hit! :-D

Mowglie vilket bra tips du gav mig. nu skall jag genast köpa lite förvarings lådor till lådorna allt är ju så pytte litet.

lill linda solen är borta eller är det jag som glömt dra undan gardinerna, för att jag inte kan slita mig från fl

• triump

molle76
    förlossning är det inte storken som flyger förbi med pluttisen...
    jag har ännu inte börjat i någon föräldrargrupp men hoppas att man i dem får all upplysning kring förlossningen. men kanske dags för även mig att ta fram de där böckerna man handlade i början av graviditeten för kapitlerna om just förlossning är ännu olästa.

sen tipsar jag om yoga för det ger bra andnings övning kan vara bra att kunna ..

• triump

vonkis testa med ett glas vatten eller puffa lite på magen annars ring om du känner dig orolig.

• triump

även jag buffar till pluttisen och får en spark eller två som svar.. så lite komunikation har vi allt och idag känns längtan efter en pluttis enorm

• triump

glömde ju skriva. meh fina magbilder.

• triump

vonkis bra att plutten gett sig till känna

• triump

A lie visst har magen vuxit. men det jag vart helt hänförd av var den fina sängen var kar ni köpt nallepuh bilderna??fin var den . super fin.

• triump

A lie nu återstår bara att lista ut hur man får fAST BILDER PÅ EN SPJÄLSÄNG MED staket???? men de borde gå att fästa på vägg eller annat skoj.

• triump

vad mycket ideer ni kommer med..
    vonkis jag var på pysselmaterial jakt i det där trevliga shoppingcentrumet det som ligger i närheten av dig..och på timari hadde de 70%på allt.. köppte massor av skoj. så nu kan jag verkligen klippa och klistra här hemma..

steffy klart man inte behöver en spjälsäng.

ps solskenet är här nu.

• triump

vonkis åååhhhhh vad fint ni gjort. jag vill ut och shoppa nu..våran plutt får inget eget rum men... lite mys saker kan man nog få plats med...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D