• triump

*Välkommen hit! :-D

hihiii vems saker tror du är i källaren här hos oss vi har också tänkt byta men förrns när plutten är lite äldre. vill int flytta just nu.. vi bor ju så nära att när min kommande plutt måste få lite lek utrymme så vips far vi till vonkis

• triump

hello girls!! foglossningar här efter en dag på stan ..

bonanza nä inte är det bara stockholmare här så kryp inte iväg .. fast jag bor iochförsig i sthlm...

• triump

missisola jag är ännu i fasen njut av friheten och gå på museeum och när man väl är på språng så finns det så mycket som lockar.. bafdande lär det bli av i morgon bittie. hur har du det, jobbar du fortfarande.

Jag var hos bm imorse. följer tillväxt kurvan exakt och alla värdena såg bra ut. och nu längtar jag efter plutten.

• triump

missisola
    japp visst minns man förra strejken, då barnen tom fick ta med sig egen mat och vi skulle inte ens tömma skräpet efter maten duktiga dig som orkar stå i. men se till att ta det lungt när det behövs.

Vonkis var just och kikade efter en cykel i ditt kryp in men såg ingen.. kanske var det ett rykte , när man snabbläser sig ikapp vad som skett på sidan kan man lätt misstolka.

bonanza visst byter du ofta visningsbild solrosen är fräch så här till våren.

• triump

lill linda instämmer med dig om att det är krongligt med föräldrapenningen, men nu när alla lappar kommit hem börjar man få någolunda koll på det hela..

vi funderade lite kring de tio pappa dagarna måste man ta ut dem sammanhängande eller kan pappan tex välja jobba deltid istället..???

Vonkis Då var det alltså sant en cykel,

bonanza det var nytt för mig att bli igångsatt pga foglossningar? berätta gärna mer?. har du väldigt ont över hela dagen, eller kommer det stundom. känner du att sjukgjumnastik hjälpt. min bm berättade idag att foglossningarna kan kvarstå även efter förlossningen. det gjorde mig ännu mer säker på att man måste ta det på allvar. för det är ingen rolig smärta.

• triump

Bonanza. ja smärtan är verkligen hemsk jag misstänker starkt att jag inte kommer att kunna gå till jobbet ens halvtid efter sista aprill. min sjukgjumnast sa att man måste focusera på livskvalite de timmar av rörlighet man klarar av en dag.. och det var kloka ord. för sen går 75% av tillvaron till att ha ruskit ont och minskad rörelseförmåga.

• triump

godmorgon tjejjer. en morgon med massor av goda nyheter ser jag.

vädret idag är något gråmulet vilket är perfekt för att hänga på fl

Mowgli så det blir planerat snitt för er . då är det inte längre länge kvar.

Molle 76 skönt att du nu jobbat sista arbetsdagen och äntligen kan vila

Ang 10pappadar funderade vi på att ta deltid eller tre dagar i veckan under en treveckors period och därefter semester. ianknytning till detta.

• triump

på dagens agenda har jag bara.hmmm .. lite administrativtarbete dv deklarera och skicka sjukintyg till fk.. vilken härlig dag utan massor av måsten.

• triump

meh ja bm finns ju där för oss oroliga, så ring.

ang bristningar så har det ännu inte dykt upp några på magen på mig dock lite på bröst och rumpa..

ang att sova så funkar det någorlunda, har ju ont när jag skall vända mig osv men känner mig ändå utvilad på morgon kvisten. vilket är skönt. . .

idag har jag 72dagar kvar till bf . fast det är ganska länge så känns tiden kort när man tänker på att de är ca 10veckor. ..

• triump

Limpis det är nog bra med konkreta mål
    och lycka till med din plan.

ja självklart vore det kul att ses. kul att ha sällskap i parklekarna framöver

och jag tror verkligen att man nu skall passa på att gå på teater, bio etc. för sen lär det dröjja ett tag innan man kommer iväg. undrar just om det är svårt att få sistaminuten biljetter till Mamma Mia . jag och sambon hadde ringat in massor av filmer vi tänkte gå och se..sen vart ju i princip allt sågat under filmkrönikan igår.. men bio är ju så trevligt iallafall.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D