*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Triump - härligt att du verkar ha humöret uppe trots att det gör ont! Kämpa på tjejer, vi är inne på nedräkningen nu.
Själv har jag blivit SÅ blödig. Blir tårögd och får bita mig i läppen för minsta komplimang, när min sambo pysslar om mig, lagar mat etc. Och hårda diskussioner på jobbet är inte att tänka på längre, börjar nästan gråta så fort någon höjer rösten. (Ok, det där var en överdrift, men det märks att känslorna är i gungning på nå´t sätt
Såhär brukar inte jag vara...)
vi brukar träffas på åhlens vid centralen kl 15.00 varje torsdag....
ska dit imorgon. men om det är fler som vill träffas på måndag så tycker jag vi fixar en fika då med så vi får se dig om du hinner komma förbi
meh: nä jag har inte det, men jag kom på det igår att det var så skönt i vattnet att man igenligen skulle kunna fråga henne om det. Hade ju framför allt varit en bra sysselsättning fram till kotten kommer ut. Du kan ju höra med henne imorron då du ska dit om hon vet om nåt? Eller så kanske friskis o svettis har nåt på frösön för gravida?
limpis, håller med att både tålamod och humöret börjar ge vika lite och jag blir också jätte lätt omskakad, rörd, arg , ledsen och känslosvallen kommer lite väl ofta nu tycker jag*s*
ibland kan jag tycka det är pinsamt att jag tar det lite hårt om nån komenterar på jobbet tex....
hemma får han knappt komentera och skaratta åt mig för då kommer nästan tåraran om jag är trött*s* stackarn!!!
Hej alla mammor! Hinner inte läsa alla inlägg. Håller just nu på att måla om lägenheten.... och kikar snabbt förbi för att säga hej till er alla och hoppas ni mår bra. Såg precis att jag bara har 57 dagar till BF.... ojjjjjj! Har börjat fått sammandragningar och det trycker ordentligt neråt. Känns rätt jobbigt. Ska till BM idag på rutinkoll, får höra med henne om man ska ha sammandragningar så ofta och ska det kännas som det gör... lite orolig. Vill trots allt inte föda är! Springer även konstant på toa. Fick lite panik i gårkväll, inbillade mig att det snart va dax. Jag är nog rätt rädd för födseln ändå :-/
Kramar på er!!!
vonkis - om ni fixar en fika även på måndag, så finns det större chans för mig att kunna komma dit om det blir vid 12. Eftersom min mamma ska vara på Danderyds sjukhus mellan 11.45 och 12.45, så blir det lättare för mig att ta tunnelbanan till centralen för fika vid den tiden. Senare på dagen är jag upptagen
Lill linda - japp, jag ska fråga henne i morgon. Måste även höra om det finns ngt stödbälte som man kan få låna. Får för det mesta lite ont framtill på magen när jag har varit ute och gått länge.
meh: det är bara att åka in till sjukhuset, där dom provar ut ståskal o sånt, ortopeden, heter det så?? Där får man hyra sånna sa bm som gjorde mitt UL. Har för mig att sjukgymnasten inte har sånna här på mvc, hon sa då till mig ialf att det var bättre att låna av nån kompis eller köpa begagnat på typ blocket. Men du kan ju alltid höra med dom.
Jaha är det dit man får åka. På apoteket sa dom att man skulle prata med mvc. Jag får fråga bm i morgon. Ska bli kul att gå dit, för den här gången kommer hon kolla upp hur pyret ligger
Var hos BM igår. Vår sneda busbaby får 2 veckor till på sig att vända sig rätt, sedan blir det vändningsförsök. Så håll tummarna för att den tar sitt förnuft till fånga...