• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

uch nu får tiden allt gå här på jobbet så man får pallra sig bort härfrån snart!!!

meh, jag jobar tyvärr till tidigast tolv så jag kan inte hinna in förens till halv ett, men det finns ju några som är sjukskrivna som kasnke om dom orkar komma in mitt på dan

nu börjar man bli hungrig också!!! vill ha nått gott att äta till lunch men här iskolan kommer vi få galaxens pasta med tellusköttfärsbiffar (tema rymden denna vecka)*s*

• meh

Pust....nu har man varit ute på en halvtimmes promenad med vovven. Skönt att komma ut och röra på sig, men det var lite kallt idag.

Vonkis - kan ju se hur det blir på måndag. Jag kommer inte att ha tillgång till internet från fredag eftermiddag, så innan dess måste jag veta om det kommer vara någon på Åhlens på måndag

• Börnen

Hejhej! Har varit på studiebesök på förlossningen nu på morgonen, himla kul faktiskt. Fick prova på lustgasen, men tog nog lite för mycket, för jag blev helt borta en stund och höll på ramla av stolen! Lite läskigt, men jag ska definitivt prova igen när det är dags!

• Sulfur76

Hej alla! Mycket har hänt här inne sen igår. Jag kom tyvärr inte in det var jättesegt. ar äntligen lyckats få barnvakt så ja gkan komma iväg på vattengympa idag igen, ska bli så skönt. Hoppas det funkar med foglossning och allt.

• meh

Angående måndagsfika i Stockholm. Jag hade fel tider, så min mamma ska träna på Danderyd. Det är mellan 11.30 -12. Jag skulle ha möjlighet att komma in till Åhlens för fika mellan 11.15 - 12, ungefär. Är det någon som skulle vilja det??

Kan också berätta att jag har fått tag på 2 biljetter till Mamma Mia på lördag, så då jag jag och morsan gå på musikal
    Vi får iof inte sitta bredvid varandra, men det raderna efter varandra och platserna är i stort sett bakom varandra också, ska bli så kul

• triump

hello girls ... inget glass väder idag..var tvungen att istället köpa hem en chokladkaka...

meh. kul med MammaMia, ang måndag så vet jag ännu inte. kan inte planera så långsiktigt,(hihi) och om den värsta verken försvinner så bör jag nog vattengympa då..

var på stan en sväng idag och hela Stockholm bara kryllar av bebisar och gravida kvinnor..

• triump

ps.. är det så att denna tråd stängs den 28 aprill??

• triump

oki ¨då är det ingen fara... var så jobbigt efter 1:a aprill att hitta alla och vill ju inte tappa bort er blivande juni mammor igen.

• Liten

Upptäckte något läskigt för en stund sedan:
    Några av mina bristningar har brist även på utsidan så min mage var full av blod! Nog för att den växt mycket de senaste dagarna, men så mycket??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D