*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
missisola - ja ungefär, ibland e det ju sånt liv att jag inte kan sitta ner, min stackars högersida får rejäla smällar ibland.
speciellt då jag sitter vid datorn...ren protest från bäsens sida tror jag..
Jag har vunnit över drutten ett par nätter nu... legat en dle av natten på höger sida..Den brukar protestera vilt, men nu har den fått maka på sig*hehe*... Ska bli väldigt intressant på tis hos BM och få veta hur h*n ligger eg.---
God morgon
Här är en till som varit vaken länge och redan varit ute. Idag är det soligt igen, men usch så kallt *brrr*
När det gäller fikaträff i Stockholm på måndag, så kan jag inte, så ni behöver inte anordna en särskild för den sakens skull. Får försöka träffa er i sommar tillsammans med våra junibebisar när jag är ner och hälsar på mormor
Ikväll flyger man hem och i morgon ska man gå och titta på Mamma Mia, ska bli jättekul
. Ni som sett den, rekommenderar ni hörselskydd för magen??
God morgon! Ställde ingen väckarklocka igår...och sov till 10.40 idag (gick och la mig vid 23.30), så SKÖNT att få sova ut. Har dessutom bara varit på toa 2 ggr!
Idag ska jag ta det lugnt...ikväll ska vi ut och äta med mina föräldrar, mysigt...vi var ju inte hemma i tisdags när jag fyllde år så att de kunde inte gratta mig då.
Nä, nu ska jag ordna lite frukost?!?! Eller kanske lika bra att ta lunchen direkt...känns konstigt bara...och sedan hoppa in i duschen.
Kramar i massor!
Så skönt det låter Börnen.... En annan är på G till jobbet för att jobba 4 timmar...
Undrar om man pallar en liten runda i Stlm City efter....
Ojojoj...börjar fasen bli lite orolig jag. Tänk om hon som gjorde mitt UL gjorde på nåt vis fel...?
(Eftersom att förstoringen på huvudet på bäbisen o helkroppsbilderna har samma förstoring...)
Hade ju enligt mig o barnmorskan BF 1 Maj, blev flyttad till 13 juni av en annan bm som gjorde mitt UL.
Tanken börjar nästa slå mig eftersom att alla bekanta säger att jag har så stor mage och folk på gatan + sist på badhuset var övertygade om att jag skulle ha snart o jag får konstiga höjningar på ögonbrynen o "-Jasså, är det så pass ändå" då jag förklarar att det är 7 veckor kvar.
Skrämmande tanke!!!
Lill linda - när hade du din senaste mens då? Det sägs att man från senaste mensens första dag, ska lägga till 7 dagar och sedan räkna bak 3 månader. Då får man bf
Tycker det låter konstigt att det ska kunna skilja 1½ månad på de olika bf-datumen.
Lill linda: Undrar snarare (än meh) när du testade +, mensen kan ju hoppa en månad, men man kan inte testa + innan man är gravid... Skulle jag vara du skulle jag ta upp det med ett BM, tax kan hon göra en storleks/viktuppskattning och på det kan man ju gissa om bebben kanske kommer tidigare... (om Ul visat konstigt...)
Hade min sista mens 26/7, månaden efter hade jag bara en riklig flytning precis på den dagen jag beräknade mens, därför anade jag att jag var gravid men väntade 2 veckor med att testa o då var det positivt.
Jo jag tycker det låter lika konstigt jag också faktist.
Fast jag följer ju normalkurvan ändå...? Fast har iofs sett att det är ett par stycken ialf här på FL som haft sf-mått runt 31-32cm på BF...så man blir ju smått osäker. Får nog ta upp det med bm på måndag då jag ska dit.
lill linda - det skulle jag göra. Tycker som sagt det är lite konstigt om det kan skilja 1½ månad på de två bf. Om du blev gravid i slutet av augusti/början av september, så är det ju mer troligt att du är beräknad till nu i maj istället för 13/6. Det är ju bara 1 vecka före mig och jag blev gravid i slutet av september, hade äl runt den 30/9.