• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Alla ni som bor i Sthlm. Tror ni att det kan bli någon fikaträff på måndag från kl. 11.20 ungefär???
    Jag kommer inte ha tillgång till någon dator från i morgon eftermiddag/kväll då mitt flyg går kl. 20 och min mor inte har internet ännu.

Önskar alla god natt

• lilaki

meh, jag är på jobbet vid den tiden, så vi får ta det nästa gång! synd!

• triump

godmorgon efter en natt med ett antal kisspauser och lite ont..men iochmed TENS så var jag iallafall inte en akrobat i sängen nära till sammanbrott.....
    så inget mirakelmedel är det men tar bort viss smärta men inte allt...så klart bästa natten sen en tid tillbax..

• Missisola

Triump: Du var tidigt uppe ... ska jag säga... jag var uppe halv sju och åkte och simma. Det kan i alla fall ingen ta i från mig.. Det är nog det ställe jag trivs bäst nu - i vattnet...

Akrobat ?

Nu får man vara hemma några timmar innan det är jobbdax... hoppas jag inte skruttar i hop som i går...

• Limpis

God förmiddag! Det här börjar bli komiskt!! Somnade 20.30 igår och sov till kl 07.00. (Vaknade pigg och glad kl 05.00 men sambon tvingade mig att somna om.) I vanliga (ogravida) fall brukar det räcka med max 6-7 h/natt. Var kommer all trötthet ifrån?

Vad gott det lät med alla era milkshakes och glassar etc. Är SÅ sugen på McDonalds mjukglass med chokladsås nu!!

• lill linda 82

Gomorron!
    Här är en till som var hur pigg som helst kl 05.00...var upp o kissade då o självklart började sedan kissemissarna busa med mina fötter o leka i sängen så det var hur svårt som helst att komma till ro igen..
    Känns som att bäbis har bökat sig ännu längre ner i bäckenet...var o hälsade på några bekanta igår och jag skuttade runt hela tiden för att jag inte kunde sitta ner för att det ilade och gjorde ont, o bäbis slog hårt med händerna på blåsan. Idag känns det som att h*n håller på att ramla ut, o inte får jag heller till nån riktig stråle då jag kissar. Känns knasigt!

• Missisola

Konstigt - trots kissbesök i natt så vid 5 var jag VAKEN... så jag låg och läste..men verkade tuppa av i alla fall en stund...
    Det är ju ljust ute 5 numer!!!

Detta kissande! Tycker man just dragit upp brallorna ...och sen är man kissnödig igen...
    De vet var de ska måtta sina kickar!

• Limpis

Tror det är något fel på mig. Har bara varit uppe och kissat EN natt under hela graviditeten!! Jag måste vara felbyggt på nå´t sätt :-/

• lill linda 82

Tycker ni att ni märker nån skillnad på bäbis om ni druckit kaffe eller cocacola eller nåt med koffein i?? Våran kotte blir helt vild...sparkar vilt och bökar från sida till sida.
    Då det blir för jobbigt o håra kickar så sätter jag på Carolas cd "sov på min arm" o då blir det lugnt igen.

• Missisola

LillLinda: Har inte tänkt på det...Dricker inte kaffe, men Cola..Ska kolla nästa gång...
    Så du kör Kaffe + Carola...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D