*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
oj tänk om det är så att du ska ha i maj då!! Lill linda!
jag skulle nog bli gasnka glad om jag fick veta att det inte alls var 8 veckor kvar*s* men skulle väll också bli lika nervös eftersom ajg ligger lite efter i förlossningspluggandet
är så trött idag med!! ska bli så skönt med helg!!!
fattar inte hur jag ska orka med en tjejmiddag ikväll hemma men det blir säkert kuol och om jag bara får sova en timme nu på eftermiddagen så ska jag nog orka vara uppe ett tag
ska nog köpa mig ett par alkofria öl tioll kvällen!*mums*
Lill linda, det låter ju lite skumt ja... Hoppas du får en rätsida på det... Skulle inte vara helt fel att få bebisen en månad förtidigt, men att den ändå var "färdigbakad"
Sedan jag tittade in senast har jag ägnat dmig åt bebisshoppande. var på Jysk och handlade madrass till sängen(räcker till vaggan också), två kuddar (säng/vagga + vagn) och massa kräkhanddukar för 5:-/styck (större och mjukare än Ikeas kan jag upplysa om... Fanns även dubbelt så stora för 7:- styck som jag också köpte några av) och så massa plastat frotté, så nu är den biten avklarad i varjefall
har inte märkt att plutten är livligare efter en kopp kaffe,, däremot gör kalltvatten susen.. då vaknar plutten till.
Lill linda även här har kissandet knappt fungerat får pressa droppar!! MÅSTE VARA LILLPLUTTEN SOM TRYCKER MOT BLÅSAN. oj var inte meningen att skriva så stora bokstäver.. och tänk vad spännande om du får i maj
kanske dags för dig att förbered med en såkallad förlossningsväska.
A lie kul med shopping. var det bra pris på plastad frotte på jysk?
triump; ärligt talat har jag inte kollat vad det kostar på andra ställen, men tyckte priset verkade Ok... 79:50 för 65x140 och 49:50 för 50x90
Har de plastad frotté på metervara eller hur säljs den? Pris? =)
A lie jupp verkar vara bra pris.. köpte en pyttebit på babyproffset för en bra summa....betalade nog förmycket. och mer kan ju behövas och då tror jag nästan att jysk är bäst..
Pyret: jag köpte en av varje storlek är uträknat att vara lagom till vagn (lilla) och spjälsäng (stora), säljs i paket som typ lakan...
Jag tycker den plastade frottén var dyr på Jysk. Kostar mindre per meter på alla tygbutiker i stan jag tittat på.
Signatur så det finns att köpa på metervara??
Signatur; förmodligare är den billigare i meterpris, men då här inte finns några bra tygaffärer så... (ångrade när jag var på jysk att jag inte kollade då jag var på Furulunds i V-ås igår)