*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
A lie vist smittar du av dig allt
nu iochmed solsken och allt längtar men efter simhallen.
Missisola
museer, fika men kompisar, plantera blommor, trakasera sambon på jobbet tusen samtal och om jag har riktig tur så lunchar vi ihop. Ett och annat besök till IKEA, FL, och vissa dagar blir det till att VILA. Kan tillägga att jag också hoppas på att komma in i en läsaperiod för då skulle man lätt få dagarna att gå.
Dessutom är man lite fummlig så man kan lätt tillbringa en timme med att först slafsa ner, tex tappa en kopp te och sen tvingas städa undan och då av ren klumpighet välta en kruka...och vips så har det gått nån timme
NJa när foglossningen sitter just där, är det bäst att verkligen vila och gå små steg. men man kan ju ta TENS högt vid låren, dvs om det strålar nedåt.. men jag tror tyvärr att det bästa verkligen är att vila och ABSOLUT INGA TRAPPOR.. lika bra att vänja sig vid kissluktande hissar..
Triump: Bor 3 trappor utan hiss=/ Har sagt till sambon att en dag kommer jga bosätta mig i trappen...
Fumlig..eum..vad är det...I dag skulle jag öppna frysen..och den får man ju liksom rycka upp... grejen är att jag tog i fel handtag och ryckte upp kylskåpsdörren...som knockade mig totalt!
Missisola. ja du ser dagarna kommer gå i ett nafs, och ett tips är att planera in VILA, för min första vecka som sjukskriven så tror jag att jag överaktiverade mig för det vart bara värre.
A lie - säger som Triump, fin mage men vågar mig inte på en gissning. Är väldigt dålig på att se sådan tom på mig själv
Godmorgon. har sovit gott men fingrarna är svullna. blääh för att samla på sig vatten. hadde sån lust att grejja med allt möjligt men ännu går det knappt att greppa något. får ta och dricka massor av vatten.
Godmorgon!
Idag är det dags att ta en tur till MVC, hoppas den lill* har vänt sig nu och att allt är bra.
Ska sedan göra några ärenden på stan. Strålande sol har vi i Umeå idag, det är härligt. Hoppas värmen vill komma nu
saharsa lycka till med MVC besöket
Jag ska också till MVC idag och så på läkarbesök och sen på förlossningsförberedandekurs på BB Stockholm. Fullt upp idag, hoppas kroppen orkar. Men vi är ju på rätt ställe om det skulle sätta igång!!!!
God morgon
Idag är det äntligen sol i Östersund, strålande väder.
Nu har vi börjat boa lite, men bara lite
. Köpte igår lakan till båda spjälsängarna och idag ska vi nog inhandla ett startpaket med kläder på Lindex och en amnins-bh, sedan får det bara bra tills pyret har kommit.
I helgen ska vi troligen sätta upp lilla spjälsängen i sovrummet, så vi ser att vi får plats
Ha en bra dag
Soliga kramar till alla
skriver det här oxå (skrev under Trejde...)
Det som hugger, skär, sticker, svider bakom blygdbenet, som kan dra nedåt ljumskarna och ge lite menssmärta är livmodertappen som drar sig frammåt. Tidigare var den bakåtlutat men nu har den börjat sin resa framåt, för att sen mjukna och öppna sig.....
Min aurora(Juno)BM frågade mig igår om jag kännt något sådant och det blev ett rungande JA på alla symptom.
Fniss, tjejer det har börjat!!! *ggaaaaahh*
Nu kan jag dessutom bli lite mer aktiv här. Lära "känna" er bättre, för nu är jag hemma på heltid. Skulle ha jobbat denna vecka oxå men kroppen, sambon och nära vänner sa STOPP efter mitt ras förra veckan.
Tyvärr tog chefen emot det med synism. Jag har inte rätt att vara hemma och sjuk, han kräver läkarintyg, jag hade faktiskt lovat att jobba en vecka till bla bla bla.
När jag berättade detta för min BM idag gick hon i taket. VIPS hade jag en läkartid där denne ska intyga att jag INTE ska jobba denna vecka.
Sen får jag ta FP, semester eller leva på ... luft.....
/M