• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • nessie72

HAllo alla glada........Okej.....kolmården var roligt.......men HUUUUUUU vad tungt att gå.......har glömt hur mycket backar det är
    Ska nu gå och slöa

• lill linda 82

Skoj med kolmården..! Sist jag var dit var när... hm.. jag var 5 år och vara nere o hälsade på släkten. Hehe skulle va rätt kul att åka tilbaka o se hur det förändrats..

• Nova76

Hallo!
    Jag har en tråkig men dock viktig fråga till er alla.

1. Jag har fixat med FK och till o med skickat in papperna på hur jag vill har min Föräldrapenning de första månaderna.
    2. På tisdag ska vi skriva på faderskapsbeviset.... ojojoj bävar ;-/

Finns det fler viktiga papperssaker som ska tvunget vara klara innan bebben kommer?

• Sulfur76

godkväll alla!
    många sidor har rullat förbi sen i torsdag orkar in te gå igonom alla så jag hoppas alla fortfarande mår så där och inget alvarligt har hänt. Har nu opererat handen och inte kul att bara ha vänster handen att kunna göra saker med, märks att man är högerhänt hade träningsvärk i vänster hand i natt. Men operationen verkar vara lyckat har fått tbx känseln i fingrarna igen.

Har uppdaterat med en ny magbild idag så kika gärna in, Tyvärr har jag fått tbx mina bristningar efter dom andra två graviditeterna suck

• Börnen

meh: mini har varit fixerad i över 4 veckor...så det kan ju inte vara det...möjligen att den håller på och borrar sig längre ner i bäckenet...?

• meh

Sulfur - här är en till som fått bristningar och det rätt så mycket. Som tur är vill min man ha en zebra randig fru . Magen växer ser jag, vad kul

• meh

Börnen - har den varit fixerad så länge, ja då kan det ju inte vara det du känner. Men som du säger, mini kanske håller på att trycka sig längre ner.

• Börnen

Har också brisningar...just nu är de lila, men jag vet ju att de bleknar med tiden och blir vita/silvriga...min make verkar inte ha något emot zebrarandigt heller...han har aldrig kommenterat min zebrarandiga lår i allafall! Dessutom har ju faktiskt makarna/killarna varit med och orsakat de indirekt eller hur?!?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D