• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Tack goa magar.... Det är bara det at tjag inte har varit den där personen som är hemma och tar det lugnt - håller på att lära mig och nu när man är begränsad så har man inget val... Det är bara det att vissa saker går inte att göra... pga att det gör ont...
    Så på ett sätt bölar jag pga lättnad, men samtidigt av sorg pga man inte kommer träffa kollegorna på samma sätt nu...

Jo fika ska vi Nessie - då behöver man ju bara sitta ner =)

• saharsa

Missisola: Jag förstår hur du känner, när jag fick min HP beviljad tyckte jag det vara super skönt men när dagen kom då jag skulle sluta jobba tyckte jag det var jobbigt!
    Man tappar lite av det sociala livet men jag försöker hitta på något varje dag så jag inte bara sitter hemma och väntar på att det ska bli dags för lilla skrutten att komma ut

Kram

• nessie72

Missisola....kollegorna kan du väl träffa ändå...kanske inte under samma omständigheter.....
    Nu ska vi bara få vonkis sjukskriven...så kan vi sitta i farsta centrum dagarna igenom

• lill linda 82

Björnen: Gud vad fint skötbordet blev... nu ångrar jag mig att vi inte målade vårat oxå.. *S*

Pyret82: Visst är det smart med avlastningsyta på magen...brukar ofta sitta o äta så framför tv´n..*s* Då slipper man ju spilla så mkt på kläderna oxå, det ramlar ju lixom rakt ner.. ;-D

• Missisola

Nessie: Vi kan ju abonnera ett bort där på övervåningen....
    Jo jag vet jag kommer träffa dem denna vecka - har dessutom saker att slutföra/lämna in...

Saharsa: Jo jag ska försöka att inte sitta och titta in i väggen... Kan ju göra saker... och nu gör det inget att allt tar dubbelt så lång tid....att gå tex... Har ju tid typ!!! Har du ont?

• saharsa

Jag har en skada i ryggen som gör sig påmind nu under graviditeten det är därför jag har fätt HP beviljad!
    Men jag är absolut inte sängliggande mår rätt hyfsat

• Missisola

Saharsa: Oki... jag är inte heller sängliggande - det är typ det värsta att ligga ner...det är då jag inte kommer upp=(... Så jag varvar alla ställningar/gångarter...Så jag inte hinner skrutta till helt...

• nessie72

Missisola: Abonnera bord var inte en så dum idee Vi måste då se till att få samma bord och stolar , så vi kan sitta in stolarna

• saharsa

Nu börjar solen skina här i Umeå så det nog bäst jag tar mig ut på en liten promenad med hunden
    Ska sedan åka till sambons syster och fika lite Ha en bra dag!

• Missisola

Nessie: *hehe*...det skulle se ut det...om det stod en sån där skylt på bordet Abonnerat för Magarna...eller nått...Tänkte dra till Junimagarna, men det funkar ju inte...PärMärta kommer ju kika ut mcyket tidigare eller hur!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D