• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Börnen

Missisola: på en färg/hobbyaffär (Uppsala färg). Kostade 69 kr per meter tror jag...och det gick inte åt så mycket. Enkelt var det att få dit det också!

• Börnen

lill linda: vi köpte vårt monterat och begagnat...skruvade bara isär det och slipade till de skavanker som fanns. Sedan var det bara att olja och skruva ihop igen! Tog 2 dygn inkl 1 dygns torktid

• Börnen

Appropå abonnemang på stolar (kunde inte låta bli att läsa vad ni skrev även om det inte gäller mig...) så kunde jag inte låta bli att lägga in en bild jag tog i USA i somras!!! Den är så cool, sådana skulle vi verkligen ha i Sverige också!

Kolla i mitt galleri...det är definitivt värt det!!!

• lill linda 82

Hehe den va cool! Sån skulle det ju finnas på varje parkeringsplats här i sverige tycker jag..

• Missisola

Börnen: Coolt - en sån skulle man ha ju!!!

Kom på en sak att göra i dag... ska besöka vårt lokala bibliotek som öppnar 12..se om jag hittar nått kul att läsa...
    Kommer jag väl in i en läsperiod så har jag inget problem med att fördriva min tid

• Börnen

Jo...när man kommer med bilen och sin foglossning (kan tyvärr inte köra själv längre...kan inte lyfta upp vänster ben på koppling/broms) och ska ut med kryckor osv (smidig som ett kassaskåp). Dessutom vill man stå nära ingången för att slippa gå en enda extra meter.

Men handikapp kan man ju inte stå på (även om det känns som om man nästan kvalificerat sig för det... ) och på familjeparkeringen känns det också lite fel att stå, annars är dessa platser perfekta...nära ingången och extra breda...!

• Limpis

Waaaooohh vad mycket man har missat här sedan i onsdags! Måste verkligen börja ta hem datorn från jobbet... Hoppas ni mår bra allihopa!

Undrar om det är fler som upplever att graviditeten känns annorlunda nu med ca en månad kvar. Helt plötsligt känns magen enorm, kroppen otymplig och orken är obefintlig. Såg att det är fler som vaknar av ihållande "mensvärk" på nätterna, och tar gärna emot förklaringar Imorgon börjar vi föräldrautbildningen! *glad*

• lill linda 82

Limpis: *räcker upp en hand o nickar* Ja... jag håller med, inget känns som förrut. Allt känns mer o intensivare än förrut.

• nessie72

Missisola: vi bokar för juni magar det är ju majoriteten som har bestämmande rätt här.......om jag tjuvstartar så är ju pär-märta egentligen en juni mage........

• Glad i hågen

Fatta vad fort tiden går!!! Snart är vi föräldrar!!!

Jag känner mig dock fortfarande inte så dunderklumpig som jag föreställt mig. Visst är man ju lite osmidigare och så, och inte fullt så rask i stegen kanske Men ändå, jag är otroligt tacksam att jag har fått må så här bra!

Det känns nästan som att man kommer sakna kulan sen. Vad ska jag sen ställa koppen på i TV-soffan? Fast då har man kanske inte såmycket tid att dricka gott i soffan ändå i och för sig.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D