• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Sulfur76

meh ja fort gick det oxå. i v 32 hade jag gått upp 6 kg och i v 36 hade jag gått upp 9 kg alltså 3 kg på 3 ½ vecka, nästan 1 kg i veckan undrar vart detta ska sluta nånstans. Visserligen vet jag att jag samlade på mig mycket vätska under dessa veckor men ändå.
    Pyret kul bild med latten på magen

• Börnen

Nya bilder på magen i v. 35+0!!! Skriv gärna en kommentar!

Bilder på skötbordet efter att vi oljat det och satt på en självhäftande plast på den lite slitna skötytan! Vad tycks?

• Börnen

sulfur: JAPP! *stolt* Det var obehandlat (Sniglar från IKEA) och hade en del fläckar. Vi monterade ner det, sedan har jag sandpapprat bort alla fläckar etc, sedan oljat det (därav min lilla oljeincidens). Sedan satte vi på den självhäftande plasten då ytan var lite sliten. Är ganska nöjd!

• Missisola

*trött*
    Var tvungen att gå upp nu eftersom sambon skulle gå till jobbet och jag behövde en lyfthjälp.... Det gör jätteont att ta sig upp själv =(
    Har tel.tid med läkaren efter 8 ang. min sjukskrivning och som det är nu tar jag mig knappt nånstans, men är lite orolig att jag inte ska få heltid...*snark*

Pyret: Det är väl bra att man har nån nytta med magen*ler* extrabord under begränsad tid typ=)

Börnen: Va snyggt bordet blev - vart köpte ni den självhäftande plasten. ???

• saharsa

Ja, då var det en ny vecka! Sitter och funderar vad jag ska göra idag. Tråkigt att bara sitta hemma ska iallafall åka och handla och dammsuga
    I morgon ska jag till MVC ska bli skoj att se om magen fortfarande växer lika mycket, jag hoppas den har lugnat sig annars blir det en jätte bebis

• Missisola

Har pratat m läkaren nu - och då ville hon ge mig en tid nästa måndag för fortsatt sjukskrivning, vilket skulle innebära att jag skulle jobba halvtid denna vecka oxå...Men jag sa som det var...och f-n då kom tårarna mot min vilja - att det blitt värre osv.. DÅ sa hon att jag ska vara hemma from nu heltid och sen skriver hon dagens datum nästa vecka....
    Så nu är jag hemma - och nu sitter jag och bölar för det - what´s wrong with me???
    Men det känns så skumt att inte jobba mer nu.... =(
    Sen behövde jag böla av mig rejält...

• meh

Här har ni en som har börjat använda magen som armstöd när jag sitter ner, väldigt bra att vila armarna på

Börnen - ser ut som om magen sakta sjunker neråt. Vad fint skötbordet blev.

Missisola - grattis till heltidssjukskrivningen. Inget fel med att böla, kan ju vara av lättnad att du inte måste fortsätta jobba halvtid när du känner att du inte orkar. Nu kan du bara njuta av att vara ledig och hinna boa ordentligt innan bebisen kommer

• nessie72

HAllo alla glada och lessna juni magar -
    HAr äntligen fått sovit en hel natt ....Men det behövdes 7 timmar på kolmården för att lyckas sova en hel natt...
    Missisola- inte behöver du vara lessen.....snart kommer du att ha fullt upp vännen.....och tänk på allt fika vi hinner få i oss

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D