• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Nessie: Hon är på Sös.. Skriver mer i din Gb!

• triump

nessie inget kul att höra att du inte mår riktigt bra i dag, sänder en massa krya på dig hälsningar

det var ett tag sedan Vonkis kikade förbi på fl, hoppas att allt är bra med henne. och att hon inte jobbar på för hårt.

A lie ja du får pressa dem på fk lite .. snart dags att fylla i blanketterna ang fp.

• meh

Lill linda - det är bara att meddela i så fall. Tror det kommer bli efter kl 14 i så fall, i varje fall för min del.

• Missisola

A lie : *hehe* gå dit och se vad som händer... föds bebben där så vet de ju när du börjar ta ut Fp garanterat*hoho*

• MossaQ

nessie: Min chef kan nog väldigt lite om lagar och bestämmelser. Däremot är han dumsnål och envis. Så detta tror jag bottnar i tjurighet från hans sida - för att jag gick hem 1 vecka tidigare än beräknat.

Om jag åker på att betala läkarbesöket kommer jag att kräva jobbet på de pengarna..... Det vore dessutom lite skönt och som en spark tillbaka, om jag skulle lyckas med att bli sjukskriven mer än denna vecka *mohahaha*

• triump

MossaQ vad spännande med en följetång på knas chefen... undrar just vad som sker till 14.00.. och du har all rätt att vara ARG på han.

• meh

Här är en till som hoppas på att få papperna om fp från Fk. Vad hon sa sist jag pratade med henne, skulle papperna skickas hem till mig runt den 20:e maj. Tycker det är lite sent, med tanke på att jag ska ta ut fp från 6:e juni.

• triump

jahapp då kom posten CSN, ansökan om nedsatt årsbelopp...en himla massa räkna ut själv den årliga inkomsten puuuuuuuuuuhhhhhhhhh.. jobbigt specielt nu när gravid hjärnan har svårt med lättare pluss.. dessutom innebär det att jag redan nu måste kalkylera ut hur fp skall tas ut..... skjuter upp det några dar... puuh...puuh

• Missisola

Åh Triump....då måste mina papper oxå dyka upp - vi ringde väl samma dag eller hur!!!
    Jag känner att varje liten krona man kan snika åt sig är bra*s*...
    Jag kommer räkna ut det direkt tror jag för då kommer maj-betalningen vara minskad redan!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D