*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Mossa; Phu, skönt att höra.. men trist att det ska behövas massa bråk för saker som eg är självklara...
Hej Vonkis! Skönt att allt är bra med dig och lillen! Nu vet du iallafall hur det är att ligga på bb... mer än många
Oh, jag längtar oxå så efter mitt pyre! Önskar att allt sätter igång snart. Hade en orolig och illamående natt utan sömn men mår super igen. Va hos BM precis och mina tester va bra. Va lite orolig att jag fått en "släng" av havandeskapsförgiftning. Förra urinprovet (en vecka sedan) såg mindre bra ut, har svullna händer och fötter sedan ett par dagar plus att jag inatt mådde illa och va orolig i kroppen. Men Urinprovet va perfekt idag som tur va!!!!
Nu ska jag i väg in till stan... ska på Indisk afton hemma hos en av mina kollegor - känns lite som sista natten m gänget..eller natt och natt...inte ens det*ler*...
Ska i alla fall bli kul att träffa dem... kommer ju inte jobba med dem på ett bra tag..Men stället är som ett andra hem så jag lär nog dyka upp då och då...
Naglarna är oranga och tunikan är knallgul och jag känner mig fiiiinnn
Angående vikten. Jag har gått upp 18.5kg. Ach, vad gör man inte för lill*n
Tycket oxå att mina kg´s har fördelat sig ok, visst har rumpan blivit större men helt ok. Längtar dock efter min vanliga kropp, men den får jag förhoppningsvis tebax!
Missisola: Ha de så kul!!!
ni andra: tack för stöttande ord
Missisola: Låter skoj med indisk afton
själv får man sitta hemma och äta köttbullar och pasta "hurra"
Hooo...nästan lite läskigt då man har handen på magen osso knäpper det till därinne..
Bäbisens leder knäpper mkt nuförtiden, måste vara trångt för h*n därinne..
Jag hade vid förra bm-besöket gått upp 0,4 kg sedan inskrivningen (till v.34+4)!!! Får se om jag gått upp mer nu eller hur det är...har som sagt inte samlat på mig så mycket vatten än.
Nya bilder i mitt galleri..
Vad tycks??
Missisola - jag sitter också med CSN-papper, och som jag fattat behöver man inte skicka med intyg, men man måste kunna styrka sina uppgifter - dvs uppvisa intyg el dyl efter förfrågan. Alltså ett (eventuellt) senare problem.