• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

MossaQ, hihi!! det var roligt
    men som sagt, jag ska inte säga nått kommer säkert låta helt galen jag själv och skriker väll på sambon att han inte ska skratta åt mig...

min bebbe hade lagt sig med huvet neråt och var fixerad men ruckbar enligt bm på förlossningen, men så vild som han varit under det här dygnet så är jag förvånad om han verkligen ligger kvar där

• Missisola

Saharsa: Jag har faktiskt ökat 20 kg i vikt... och ja...jag hade ångest ett tag, men tycker de satt sig bra på kroppen - plus att jag rört på mig hela tiden - tränat - så ... och blir det 5 till så får jag leva med det...
    Då har man en morot sen
    8 kg är ju ingenting bejbi!!!

• Missisola

MossaQ: Ett rytande lejon sittandes på en hink ..ujuj....*ler*
    Men det är väl så man kommer se ut... då är alla kameror förbjudna!!!!

• saharsa

A LIE: jag hoppas den lill* har sjunkit ner lite nästa gång jag ska till MVC

• lill linda 82

Hehe sen inskrivningen har jag ökat 19 kg... och sen jag o min sambo träffades har jag ökat 25 kg..
    Kan ju gissa vem som har kul åt det här hemma... Väger snart mer än min sambo..!!

• A lie

lill linda; Väger redan betydligt mer än min man någonsin gjort

• Missisola

LillaLinda: men din sambo har inte lika fin mage som du har...*slår vad om* Jag väger nu oxå mer är sambon.... det roliga i kråksången är att han ser ut som ett benrangel och väger 3 kg mindre än vad jag gör nu....

• lill linda 82

Jo det är sant.. Jo min sambo är ett benrangel han oxå.. *s* Är nog därför han tycker det är så skoj...Eftersom varken jag eller han har kunnat gå upp i vikt förrut, hur mkt onyttigt o så vi än ätit. *s*

• MossaQ

Missisola:

Jag har gått upp 9-10kg tror jag. Har levt allt annat än nyttigt och inte rört på mig, så jag ska nog vara nöjd....

Sambo har gått upp lika mkt, han är inte riktigt lika nöjd

• saharsa

Jag har inte samlat på mig något vatten i kroppen så det kan nog göra att jag inte har gått upp så mycket i vikt!
    Väger snart ändå mer än min sambo men han är vältränad det är inte jag

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D