*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Saharsa: Kan säga att mitt "vatten" eller vad det nu är har kommit smygande i v 33 -> nu.... Men som sagt...det är ju det som försvinner först när bebisen tittar ut=)
Har märkt av vattenansamlingen först nu i v36 (efter 35 fulla veckor) Och har hört jättemånga som sagt att det kommit just då för dem.. så det är nog ganska vanligt att man har det på slutet...
Ja, då är det nog bara att vänta tills det slår till på mig också
tittar förbi en stund, ser att vonkis kommit tillbax efter en intressant tur på sös. se nu till att vila ut gumman.
Jag har nog gått upp närmare 15 kg nu och är bara i v 33+2 och har redan börjat samla på mig vatten speciellt i fingrar & fötter.
Yees!
Lönetjejen hade pratat chefen till rätta och han backade. Så jag är sjuk denna vecka och plockar semester resten av maj månad. Sen får baske mig bebis komma!!
*räcker lång näsa åt chefen*
/
Triump: Får du till CSn siffrorna? Man ska ha intyg står det..*sucka*... Ska man behöva jaga sånt oxå!
En till vattensamlerska här, inga stora mängder men dock. Svullnar om fötterna och vristerna på kvällarna och har domningar i fingrarna. Men annars är allt bra
Missisola jag skjuter upp räknandet till en annan dAG, PUUUUUUH.. INTYG PUHHH.. blit trötter på csn puuuh.. jag betalar in månadsvis och det är en rejäl slant som går åt. puuh
MossaQ bra kämpat mot dumma chefen...
MossaQ: Skönt att du fick rätt! Men vilken idiot till chef! Min är lyckligtvis förstående.