• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Pyret82

Missisola--> Jag känner hickan typ en dm ned till vänster från naveln sett.. Hela magen rör sig när hon hickar... ;)

• Missisola

Pyret: Jo det är coolt när man ligger ned och det hickas - då skumpar hela magen*ler*... Tänk vilka saker man gläds åt...

Pratar ni med era magar...??

• MossaQ

Igår la sambo huvudet i mitt knä, med bakhuvudet mot magen för att titta på tv. Bebis hade hicka, kraftig och långvarig....
    Efter ca 10min sa sambo "det går ju inte och titta på tv:n när den hickar sådär" och satte sig upp.
    Med en blandad känsla av ilska och stolthet frågade jag "hur tror du då att det är att ha den i magen...."
    Jag kommer lixom inte ifrån.
    Men det är livstecken och det är skönt.

/M

• MossaQ

Missiola: lite, mer och mer. Till att börja med kändes det fånigt men nu gör jag det som sagt var mer.

• substance

Min hickar bara på kvällen, precis innan jag ska lägga mig!

• Missisola

Nu när jag går hemma och skruttar i min ensamhet så babblar jag ganska mycket har jag kommit på*flinar*...
    När sambon är hemma blir det inte lika mycket - mer än att jag kommenterar när drutten är extra bufflig...
    Sambon nattar magen varje kväll*hihi*

• Pyret82

MossaQ-->
    Haha... min sambo sa motsattsen igår när vi skulle gå å lägga oss.. ;) :

Han: - Jag är faktiskt avundsjuk!! ;)
    Jag:- Va? På vaddå?
    Han:- Jag vill väl också bära på bebissen!!

Hihi... Gulligt.... Jag svarade ja tack gärna... ;) Vore ju skönt att sova ut en natt? ;)

• ursul

Missola: Ja, men utflyttad och så flyttade jag hit igen, för ett halvår var det tänkt!

• ursul

meh: Tack! VI måste få jobb först bara =)

• MossaQ

*vinkar adjö för några timmar*

Mot shopping!
    /M

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D