*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Missisola--> Jag känner hickan typ en dm ned till vänster från naveln sett.. Hela magen rör sig när hon hickar... ;)
Pyret: Jo det är coolt när man ligger ned och det hickas - då skumpar hela magen*ler*... Tänk vilka saker man gläds åt...
Pratar ni med era magar...??
Igår la sambo huvudet i mitt knä, med bakhuvudet mot magen för att titta på tv. Bebis hade hicka, kraftig och långvarig....
Efter ca 10min sa sambo "det går ju inte och titta på tv:n när den hickar sådär" och satte sig upp.
Med en blandad känsla av ilska och stolthet frågade jag "hur tror du då att det är att ha den i magen...."
Jag kommer lixom inte ifrån.
Men det är livstecken och det är skönt.
/M
Missiola: lite, mer och mer. Till att börja med kändes det fånigt men nu gör jag det som sagt var mer.
Min hickar bara på kvällen, precis innan jag ska lägga mig!
Nu när jag går hemma och skruttar i min ensamhet så babblar jag ganska mycket har jag kommit på*flinar*...
När sambon är hemma blir det inte lika mycket - mer än att jag kommenterar när drutten är extra bufflig...
Sambon nattar magen varje kväll*hihi*
MossaQ-->
Haha... min sambo sa motsattsen igår när vi skulle gå å lägga oss.. ;) :
Han: - Jag är faktiskt avundsjuk!! ;)
Jag:- Va? På vaddå?
Han:- Jag vill väl också bära på bebissen!!
Hihi... Gulligt.... Jag svarade ja tack gärna... ;) Vore ju skönt att sova ut en natt? ;)
Missola: Ja, men utflyttad och så flyttade jag hit igen, för ett halvår var det tänkt!
meh: Tack! VI måste få jobb först bara =)
*vinkar adjö för några timmar*
Mot shopping!
/M