*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
MossaQ: Gud vad taskig din sambo var! Grr
När pyret hickade häromdagen satt Niklas: Nu hickar den och nu hickar den...så han såg nog inte så mycket av TV:n (utifrån hur min mage hoppade omkring)
Ursul: Ni planerar att flytta från Tokstan alltså? Att jag flyttade var för jag hittade the man*s*... och en lya här i Gubbis... annars hade jag nog bott kvar (i halvghettot) Bor ni inne i centrum eller?
Missisola: Karlhov så så långt ifrån centrum är det ju inte.
Och ja, vill inget hellre än att flytta! Men med studerande maken och själv precis avslutat dem, men timanställning som följd vet jag inte om det finns så mycket hopp för oss! SÄrskilt inte som jag tänker tvinga maken till att vara hemma med oss de första månaderna
Ursul: Karlhov!!! Jag bodde på Björknäs vägen 1995-99(tror jag det var)..
Granne med Bårsta IP...;) Sen gjorde jag en misslyckad avstickare till Sumpan ett halvår..och när jag sökte mig tillbaka fick jag lya i Fornhöjden(samma port som min föräldrar..hehe)
Vart vill ni flytta?
Jadu, vet inte faktiskt. Maken sökte jobb i ö-vik, men därifrån har har inte hört något än, men dit skulle jag gärna vilja flytta annars.
Vill nog inte bo i stockholm men så blev jag istortsett erbjuden att få ett jobb (efter mammaledigheten) där jag är timanställd igår (slutade jobba och de sa att det bara var för mig att höra av mig då jag var intresserad att jobba där igen, och jag vet att de vill nyanställa eftersom alla närmar sig pension), så det vet jag ju inte hur jag ställer mig till! Hua vad livet är svårt!
Missisola och Ursul: Här har ni en gammal Grusåsare!! Nu bor jag dock i AIK-land.
Lilaki: Jag är från viksberg (bortanför brunnsäng) om du vet var det ligger
Lilaki: Coolt... Är du uppvuxen i Grusåsen???
tja tjejer!!
full aktivitet här inne som vanligt*s* ska försöka läsa igenom sidorna och se vad som diskuterats
var på återbesök på sös idag och det såg bra ut med mina värden och blodtrycket...därimot så gjorde dom ett nytt UL och lillkillen var verkligen liten*suck* han låg ganska lågt under medel så nu hoppas vi på att han kan växa till sig under sista veckorna. om han inte gör det så blir det nog igångsättning snart och då kommer han ju var apytte liten gämfört med vad som är normalt
vill ju att han ska vara frsik och må bra ju!!! men må bra sa dom att han gjorde för hjärtat och andningsövningarna jopbbaded på som vanligt...men tillväxten var det lite sämre med så på fredag ska vi in och kolla igen om det händer nått...
fan vad orolig man bli och inte kan man göra ett dugg dför att det ska bli bättre heller...vila är det ända jag kan göra.
sorry var tvungen att prata av mig lite!!
Ursul - nu vet jag ju inte vad ni studerar du och maken, men det är ju på väg en del nya jobb upp till Östersund, pga nedläggningen av försvaret. Kanske det kan vara något där för er, om ni nu vill flytta norrut. Annars så brukar det finnas en del jobb i Sundsvall också.