• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lilaki

Vonkis: Du ska se att det fixar sig med lillgrabben!

Missisola: Nej, jag är inte uppvuxen i Tälje, kommer från hälsingland från början. Bodde i tälje mellan att jag var 22 till 29, hamnade i stan för att jag fick mycket sångjobb där, det är bra snurr på kulturlivet!

ursul: Ja, jag tror att jag stått och repat med något band i lokal i viksberg, nån scoutstuga, tror jag.

• vonkis

ursul, låter bra det där och jag ser ju att du verkar må bra

tack tjejer, det ska säkert gå bra det här!! men man blir ju lite chockad när man är utan kontroll och inte kan göra så mycket...
    vi kommer säkert få en ståtlig liten kille

• Nova76

Oj det tog tid att läsa igenom allt ni skrivit idag. Vonkis: det fixar sig nog, killen har ju ett par veckor som han kan äta upp sig på! vi ska oxå på extra tillväxtul den 25. Beräknad vikt va dock 3300g som iof inte är så litet.
    Ska på besök på BB idag... spännande! Hoppas man inte blir rädd bara...

• N i n n i e

Vilken aktivitet det är härinne!!!!

Vonkis: Förstår att du oroar dig, men allt blir säkert bra! KRAM!

Jag var hos BM igår och allt var bra. SF mått strax över medel nu och bebbe fixerad. Var även hos läkaren och blev sjukskriven fram till BF. Jag har hört att man inte kan få sjukpenning sista 2 veckorna, utan måste ta ut föräldrapenning eller semester om man har. Är det nån som vet om det är 2 veckor innan BF eller 2 veckor innan det verkliga födelsedatumet??? Tänk om man går över tiden i 2-3 veckor, då har man ju slösat bort 4-5 veckor av föräldrapenningen och de veckorna vill ju jag ha med bebisen så klart!!! Förstår mig inte på försäkringskassan! Nån som vet???

• lill linda 82

Oj vad här har pratats medans jag sovit middag o ätit lunch..

Hicka..det har min kotte oxå ett par gånger om dagen. Minst 3-4 gånger..speciellt om jag dricker/äter mkt sött.
    Min sambo är oxå avis att det bara är jag som har kotten...han kan inte hålla händerna ifrån magen.
    Appropå mage! Min sambo lyssnar på kottens hjärtljud varjekväll nu, den ligger så pass långtner o trycker ryggen uppåt att vi tar tid på h*n varje kväll, hörs ju jätteväl om man lägger örat emot.

ElinN: Är man sjukskriven fram till BFdatumet får man sp ända tills dess, sen får man börja ta ut föräldrapenning. Annat vore det om man haft hp, då drar dom av 2 veckor. Det är så jag fattat det ialf.

Vonkis: Allt kommer gå bra ska du se..

• pthegirl

O, det var ett tag sen jag knäppte på datorn... Kan nog aldrig hinna läsa ikapp. Vilket snack tjejer!

Jag har oxå bott på Björknäsvägen.... Ursprungligen från Järna. Vi verkar ändå vara en del med anknytning till S-tälje.

Vonkis ang. liten bebis. Vi har nog oxå en, ska på tillväxt UL på torsdag. Men så livlig som vår fixerade lilla plutt är så måste navelsträngsjuicen vara tillräckligt full med kräm. Sparkar lillkillen mycket? Jag går fortfarande stadigt upp i vikt även om bebisen inte gör det, hur är det för dig?

• Missisola

Många Sö´täljetjejer här ja*ler* bara kul ju!!!
    Är det bara jag som håller en extra tumme för assyriska i fotboll??

• Pyret82

Vonkis--> Säkert ingen fara...=) Ni kommer få en finfin liten sak! ;) Passa på att svulla sista tiden nu då! ;)

Själv var jag hos min BM imorse och fick höra motsattsen...
    (Att min lilla tjej är STOR... Gaah! Jag som bara är 1.60 och väger 56kg.. hur ska lilla JAG få ut henne sen då? ;)...)

• lill linda 82

Min mamma är från S-tälje.. Hon var dagmamma där. Fast vart hon bodde där vet jag inte.

• Missisola

Alla vägar bär till Sö´tälje...*hehe*...eller därifrån*s*

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D