• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • N i n n i e

Jag ringde försäkringskassan nu och de sa att det var olika från fall till fall, men man kan i alla fall vara sjukskriven även de2 sista veckorna innan förlossning. Hoppas de godkänner mig då!

• MossaQ

Vonkis: Förstår din oro men bebis har ju lite tid på sig att lägga på hullet.

Nu är jag tillbaka efter en em i Barkarby. Det blev BB Active på Babyland och en gratis startbox. Gratis är gott....

Tittade på skor som skulle passa på mina svällande fötter - hittade inga.

Däremot en tröja med plats för mage på outlet - InWear för 80kr! rea rea

Nu är jag hur slut som helst..... Måste nog ligga ned lite zzzzZzzzZz
    Så här trött var jag nog aldrig med dotter. Inte vad jag minns.
    /M

• triump

oj oj har nu läst ikapp. och vad mycke ni hunnit med.
    och vad många ni är som har anknytningar till S-tälje, dock inte jag.....men visst ligger Tom Titts där och i så fall har jag varit där ett antal gånger

MossaQ var det något extra kul i din Gratis box. förutom blöjor,haklapp, napp och nalle, hadde vi tandborste?? och te?? ja och en massa reklam förståss.

Att pluttisen hickat har jag känt av från och till. mysigt.

Vonkis lyckönskningar med lill grabben i magen, och en och en annan extra bulle kan väl inte skada

• Börnen

Hej!

Har haft några kompisar (från FL) här hemma idag...bjöd på ananaskaka med grädde...kanske något för er sötsugna? Kan lova att det är gott!

Idag har jag plockat undan en miljon småsaker som låg framme, bäddat Mini's säng, plockat ordning lite i Mini's rum, gjort kakan och kört 2 diskmaskiner (har bara en bänkdiskmaskin) osv osv.

Nu ska jag slänga mig en stund i soffan innan maken kommer hem! *gäsp*

• triump

Börnen ang godsaker.
    mmmm kanske skulle berätta att jag klämde i mig inte bara en utan två prinsesstårtbitar idag.. pluttisen och jag fikade ihop

• Missisola

Åhhh...Börnen Ananaskaka....m grädde?!?!?!? Låter ju så himmelskt gott!½½

• Börnen

Missisola: det är det!!! Det togs både 2 och 3 bitar idag på fikat!

• Missisola

Börnen: Hur göra???*sugen*.....

• triump

inväntar med spänning på ett recept, även jag.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D