*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Åh vad härligt det lät med simning sköna sommarmorgnar i ångande vatten!! En fråga bara..: När tror ni man kan bada/simma i sommar? Jag menar, efter förlossningen måste man väl vänta till men slutat blöda och så? Har ingen aning om vad man kan hoppas på, men vad säger ni som kanske vet mer?
Limpis: Man bör vänta till man varit på efterkontrollen - vet inte om det är ca 6 veckor efter...eller nått... Jag kommer klättra på väggarna för jag har ju simmat 3-4 ggr i veckan i två år nu ...så...
Men får försöka tygla mig!!!
När avslaget (eller vad det nu heter) är borta får man väl göra som man vill? Precis som med sex? Men helst ska man väl kolla upp det först.
..precis avslag är det det heter... kanske inte så fräsch att simma med sånt*hupp*...
Ni som skruttar hemma heltid - vad gör ni i dag???
Känner mig rastlös...
Hihi, nej den simningen vill vi undvika ;)
Så inget bad, ingen simning och inget sex under juni/juli alltså..!
Hoppas på en härlig sensommar i år!
Fast avslaget behöver man ju inte ha länge..
Min kompis hade det bara en vecka... o andra har det mkt längre..
Missisola: Ja du... jag har planerat att inte göra nånting idag..
Möjligen röjja lite i köket. Har sovit så dåligt inatt så jag lägger mig nog i soffan på em o slumrar/kollar på film.
vi som skuttar hemma heltid skall ta en tur till city med en vännina. och senare tillaga stora lass av lasange
här skall frysas in, så det alltid finns mat för gravida mig... men vi söderortare borde ses i farsta någon dag
fika.
oops hadde missat det där med avslaget, 6v baah det blir typ en hel sommar utan bad...föder ju i slutet av juni.. så det kan bli bad fritt juli/augusti. får kompensera med att vara föräldraledig länge.
och kan ju flytta ut till polen vid Eriksdal så fort värmen kommer. Som ett stort, knubbigt, sjölejon kan jag ligga där ända fram till bf, det ligger ju nära sös och allt.
( OT jag brukade ta mitt dopp vid eriksdal efter jobbet... skönt. )
Ska nog bara skrutta omkring i dag jag - kanske jag tar mig ut en kortis - har ju redan varit ute... Vädret verkar inte vara nån hit än så länge...
Tänkte gå igenom en massa videoband som jag inte har en aning om vad det är på dem...Kanske nått man kan glo på...:)
Skulle jag tillaga en massa Lasagne skulle "nån"(läs sambon) nog äta upp det innan jag hann frysa in=/
Fika i Farsta Triump - självklart ... vi har ju paxat på att ha ett stående bord på fiket uppe på övervåningen...*hehe*..man kan ju alltid låtsas att man har det i alla fall...
Missisola: Här är en till som skuttar hemma på heltid!
Idag blir det fika hos en kompis som nyss har fått barn så jag får längta ännu mer tills även jag har en bebis i famnen
Ska på fyraårs kalas i kväll och äta tårta "Mums"
Lena A vad spännande med visning
Lill linda då får man hoppas på att inte ha avslag? länge.
Missisola. tummen upp för fiket på övervåningen
Något som jag upptäckt vart underbart med att gå hemma är, att man hinner ta fram och avsluta massor av påbörjade projekt . har kikat i flera kryp in där många gjort ur gulliga grejjor, snart dags att pyssla även här.
Men framförallt känner jag att vi måste börja rensa bort våra grejjor lite, börjar bli trångt. i det gemensamma: sovrum/hobbyrum/ babyvrå/gitarr förråd/ tvätthög!!... undrar just om jag ska trolla bort sambons gitarrer och förstärkare?? på ett eller annat sätt måste vi rensa lite...
saharsa TÅRTA mumms.