• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

lill linda - tycker du? Vad kul, själv var jag lite osäker. Är så svårt att se om bilderna är ungefär lika stora, men det känns som om den har blivit större, i varje fall på byxorna
    Får hoppas att de räcker den tiden som är kvar, annars kan det bli problem

• lill linda 82

meh: Joo rundare har den blivit. Jaa...tycker själv att det är jättesvårt att se själv på bild om magen växt eller inte.
    Man kan nog dömma lite väl hårt ibland o tycka att allt står stilla.
    Hehe, om inte annat får du väl köpa mysbyxer o använda sista veckorna.. Skulle inte klara mig utan mina mjuka hm-byxor med hög vikbar midja. Bland det bästa köp jag gjort under graviditeten tror jag..

• meh

Hmmm, undrar om de byxorna finns att köpa nu med??? *funderar*

• lill linda 82

Här i stan på hm finns dom inte, har letat som en tok där men dom har inte tagit in några. Men om du kikar på www.hm.se så finns dom där under trikåbyxor, MAMA byxa heter den, kostar 149 kr.

• Lena A

Godnatt! Vi lär väl ses precis här imorgon?!

• A lie

lill linda; nu har du fått både mig, maken och svärmor att tjuta av skratt

Meh: stor förändring... Verkar som din mage liksom min varit trög i starten, men växt desto mer nu på slutet...

• lill linda 82

A lie: Trevligt att höra...

• meh

A lie - ja, magen började växa först i v 26 och sedan har det burit iväg

Lill linda - ska kolla där, kanske har dom sådana byxor i Sundsvall när vi ska dit på lördag.

• lill linda 82

meh: det har dom säkert.. dom har mer o snyggare mammakläder i sundsvall. O dessutom i de flesta storlekar, här i stan är ju allt oftast urplockat.

• meh

Lill linda - är det HM & Rowells du menar? Hittar det inte under vanliga HM.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D