*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
INgen som väckt tråden än? Godmorgon godmorgon!
Här var det lugnt! Kunde inte somna förrän efter 05 i morse och sen vakna jag vid 8... SUCK... är lite trött ju!
hehehe!! brukar verkligen inte vara en av de första som kikar in på morgon kvisten
men idag verkar vi vara först Lena!
godmorgon på dig och er andrasom vaknar till liv nu...
hoppas ni fått sovar gott, själv är jg så glad nu att jag är hemma så jag låg och drog mig till kl 9
vonkis: Hur går det med svullnaden -har du provat stödstrumpor än? Är du heltidssjukskriven nu eller?
elin, ja nu är jag hemma för gott tänkte jag säga*s* men ja tills lillkillen är född så är jag sjukskriven, har ju haft problem med högt blodtryck och det fanns risk för havandeskapsförgiftning....så jag går på täta kontroller på specialmvc nu. men det är skönt att få vara hemma!
vonkis: Fötterna då??? Svullna?
Godmorgon!
Första natten som jag har sovit utan att behöva kliva upp på mycket länge
känns otroligt skönt att vara pigg
Ska idag åka på andra träffen av föräldrautbildningen, skoj jag undrar vad de ska gå igenom idag
Underbart väder här i Umeå ska ta en snigel promenad med hunden så jag inte får så hemska samandragningar!
godmorgon. jag tror att det blir en varn dag idag. kan man återgå till glass ätandet igen, gjorde en avstickere igår och klämde i mig prinsesstårta.
ElinN bebispirr mitt i nattten
inte undra på att man blir lite trött.
God morgon!
I natt har man sovit gott i den nya sängen, värd varenda krona
Är det någon av er som köpt den där bb-väskan som de hade på internetsidan 4mom? Om, hur var den?
meh: var hittar man bb-väskan? är inne på hemsidan men jag är nog lite trött... hittar ingen...