*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hej igen!
Undrar om ni andra har lagt plastfrotté i eran säng? om vattnet skulle gå på natten, vill ju inte förstöra sängen
Någon som vet om man kan köpa på lösvikt!
saharsa: Många tygaffärer säljer som metervara!
Vonkis skönt att du är heltidssjukskriven numera och varva ner ordentligt.
Lena A tack för väckningen.
meh hittar ingen BB-väska på 4mom, har kikat. och vet inte hur den är.
saharsa nej ingen plastad frotte i vår säng, doch i vagnen och senare även i spjälsängen.
Ingen plastad frotté i vår säng här heller, men som triump: i vagn och spjälsäng ska vi ha. Det är väl inte så jättevanligt att vattnet år hemme... i alla fall inte i stora mängder.
Saharsa, jag har tänkt att ha det, under lakanet och handduk på lakanet. Om(!!) vattnet skulle gå.
Visserligen ska vi köpa nya sängar snart, mycket snart, men jag vill ändå inte att den ska utsättas för fostervatten.
Jag hittade en stuvbit på Kilotex (eller vad de heter) 40kr.
IKEA har madrasskydd (plast av nåt slag) men jag tycker inte att det är lika bra som plastad frotté.
Godmorgon alla!!
Lena A - härligt att höra att du varit och kollat läget på BB Stockholm
Har också plats där, men som du säger gäller det ju att pricka in "rätt" veckor!
Börnen - tack för ett underbart gott ananas-recept!! Skrev av och gjorde kakan igår. Är verkligen ingen stjärna i köket, men den var lätt att lyckas med. Mums! (Sambon hälsar och tackar
)
Elin: Tack för tipset ska ta och höra om det finns på någon tygaffär här i Umeå som har det.
Vi har just köpt nya sängar och det skulle inte vara roligt att förstöra dom.
Man vet ju aldrig hur det ska sätta igång för en själv när det är dags.
Gomorron
Idag är det precis en månad till vår lillea bebbe har bf!!! Iiiii!!! Börjar mer och mer tänka på förlossningen nu. Hur ont kommer det egentligen att göra? Känner mig inte alls förberedd än, har ju för sjutton knappt fattat att jag är gravid juu
Men hur ska man egentligen förbereda sig då? Man vet ju inte hur det kommer att kännas....
Hur har ni andra tänkt att göra med babyskydd? Hyra eller köpa? Vi har hela tiden tänkt hyra men börjar fundera på att köpa nu. Tänkte köpa Acta Graco, med ställning till. Verkar smidig tycker jag..
molle76: Vi har köpt en Akta Graco med bas. Tycker det verkar jättesmidigt, men har ju inte fått prova på riktigt än!!! Vi har en Volvo V40 och de har väldigt korta bälten så den med bas är en av de få som faktiskt funkar!