*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
lilaki - tack, då vet jag. Funderar på att skicka efter det lilla paketet.
Lill linda - usch så dina fötter ser ut, stackare. Förstår att du har det jobbigt att gå. Själv är jag glad, så länge jag slipper sådant där, mycket för att jag har hunden som måste ut minst 1 gång per dag, när husse är på jobbet.
Mmm...skumt att man kan bli så svälld om benen o fötterna. Massage får jag nästan varje kväll... såå skönt!
lilaki: jajjemen, både bröstkorgen och tuttarna har blivit större, fick köpa en strl skörre bh iförrgår för att den jag har nu börjar bli för liten. Tycker det är jobbigt när den klämmer åt så mkt runt om. Tycker även att revbenen har blivit flyttat på sig så bröstkorgen är inte liksom rak som den var förrut, utan revbenen står lite huller om buller och känns tjockare (?!)
LillLinda - wwaaaoohh!! Ja, de var svullna
Hoppas det inte är alltför obehagligt!
Använder oxå Weledas förberedelsolja. Känns lite bisarrt med den där insmörjningen
men precis som så många andra härinne känner jag att det är lika bra att förbereda sig så mycket man kan, vill och orkar.
God förmiddag
Tyvärr tror jag att det där med att spricka och få bristningar inte är så mycket som man kan hjälpa med oljor etc. Ok att det hjälper kanske lite att man inte får lika mycket bristningar etc, men tror inte man kan komma ifrån dem helt genom oljan.. är ju så mycket annat som spelar in...
Lill Linda; Fy dina fötter såg inte roliga ut...
har ökat nästan 10cm i BH omfång, men revbenen sticker fortfarande ut, så det måste verkligen vara dem som flyttat på sig snarare än att något lagt sig uppepå...
A lie: Nää.. dom ser nästan ut som små knubbiga bäbisfötter..
Fast dom är inte lika mjuka o goa som dom.. Mina är som elefanthud nu ungefär... stela o hårda.
Är det någon som köpt aminingsbehåar och i så fall hur många stl större?
Är också nyfiken på Boobs t-shirts och nattlinnen. Någon, de är ju ganska dyra...
LenaA : Jag har köpt amningbehåar på KappAhl - tills chysst pris...Jag brukar ha 75B och jahr kört 80 B heka grav..men nu slog jag till med 85 C*gulpa* Men jag vill att de ska sitta skönt;)!!!
LillaLinda: Mina fötter är nog inte så svullna när jag nu ser dina..Klarar du av att gå? Är de lika svullna hela dagen??
lill linda, mina fötter ser lika dana ut som dina så jag vet hur det känns...läkarna på sös sa att det såg sådär ut och mina ben är typ lika svullna så om du börjar känna dig snurrig och huvudvärk så skulle jag ringa in så dom fick kolla dig, för dom var väldigt noga med att kolla havandeskapsförgiftning.
en grej till man kunde kolla på sig själv var svullnaden i ansiktet på mornarna, runt ögonen speciellt, ett tips för er som känner att det brja hända saker med kroppen som känns underligt!"
nån som kan bra affärer med babis kläder för sorlekar under 50???
måste nog införskaffa nått snart så det finns till våran lilla mini
Voniks: jag vet att Kapp Ahl och även vissa h&m har små storlekar!
Lana A: Har köpt två.. Hade 70D innan grav och har nu köpt 75D.. men de är på gränsen i kupan nu.. hoppas verkligen kunna ha dem sedan.. men vet ej.. finns ju typ inte i E heller förrän man kommer upp mer i omfång...