• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Börnen

Gör ett nytt försök...skriver bara in det som skulle vara med...och ber om ursäkt! (Kan man skylla klumpigheten på graviditeten?!??! )

Tillbaka från bm (v. 35+4):
    * sf = 33 cm
    * blodtryck = 120/73
    * hjärtljud = 132!!! (har legat på ca 150 annars!!!)
    * ska börja skriva på förlossningsbrev tills nästa träff...spännande och läskigt!
    * helt klart fixerad (men det har den ju varit i många veckor nu!)

Nu ska jag äta lunch, sedan ska jag softa lite i soffan och kanske stryka några av Mini's filtar och kläder...mysigt att småplocka, men jag känner mig så trött idag!

På lördag ska vi till Dalarna på min lillasysters konfirmation...lång bilresa med min farmor i bilen (89 år)...fast jag tror faktiskt hon är piggare och rörligare än vad jag är!!!

• Missisola

*ASG*

Börnen: Undrade vad du höll på med... en resumé eller*ler*....

Vonkis: Gå lugnt nu!!

Usch jag har som kraftig mensvärk - typ över 8 månader sen man hade dne känslan... Vad kan det bero på... Det maler och moler och kan knappt gå upprätt=/

• vonkis

*S* ja börnen jag undrade just vad i helsike du hade skrivit för nått...fatta ingenting
    men det lär ju blivit nått fel...hehe

• vonkis

missisola, lägg dig ner och vila och ta en alvedon..går det inte över så kanske du ska ringa och kolla vad som händer..*ler* kasnke är nått tecken på att det är nått som är på G...hihi!!

• Amine

Har inte köpt amningsbh, har fått ärva ett par av min syster. som hon sa så kan du köpa egna sedan, när du vet hur det blir. Har däremot köpt två amningst-tröjor på hmsom känns som något att rekomendera. Sköna (passar redan nu - går ner om magen), "andas", snyggt snitt men ändå en vardags topp, verkar hålla formen i tvätten (har bara tvättat två gånger iofs), och billiga - 129:- betalde jag. Och dessutom ett par olika färger att välja på! Känns som om det är något att rekomendera - och jag tror dessutom att dom går att amma i, även om det ju är svårt att förutse...

• A lie

Börnen; Det är inte lätt att vara gravid, men bra att skylla på när man gör galna saker...
    Så.. nu vet hela junitråden vad deluxepinglorna snackar om på morgonkvisten/fm

• Missisola

Vonkis: Nae inte nu tack... men ska nog kanske lägga mig ned - och jag som ska till mitt jobb på gårdsfest på em...*muttra*... Drutten får hålla sig därinne några veckor till faktiskt!

• A lie

Missisola.. också haft detta till och från sedan igår... går alltid över när jag på allvar funderar på att ringa...

• meh

Amine - amningströjorna på H&M, är det sådana som har en "lucka" mitt på?

• Missisola

A lie: Kanske en fas då... eller nått... Men inte är det skönt - moler ända bak i ryggen...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D