*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Vonkis: Så om han är lik mamsen eller pappsen det är ff okänt*hehe*... Man är ju så nyfiken på hur Drutt i magen ser ut... och vad det är i mitt fall då.... men ja den som lever får se..men vill se NUUUUUUUUUUUUUU!
hehe..ja du man håller ju på att spricka av nyfikenhet!!
och så längtar man snart ihjäl sig...kolla på lite mindre kläder idag och dom är så små att jag undrar hur i helsike hans ka få plats i dem*s* men är han en 2.5 när han kommer ås blir det nog en storleken coh då är han LITEN!!!
jag ylar lite jag me. vill se nuuuuuuuuuuuuuu...
fick akut längtan efter pluttisen efter Vonkis fina beskrivningar av kontroller och sjukhusbesök.
Nu är det klart!
Senast den 1/7 , om vi vill en vecka tidigare, får jag längre till jobbet, längre till affären och troligtvis kallare innomhus. Badkaret blir jag också av med. Istället blir det hus med lite lagom trädgård, gott om plats, stort garage till biltokige sambon och havet på ett stenkasts avstånd!!! Vi flyttar ut på landet! Är så glad att jag mest skulle vilja göra en smiley som studsar upp och ner och ler _stort_
!!! Eget rum får jag också- i alla fall tills bebin propsar på att få det som sitt! Längtar så, fast det troligtvis blir flytt och barnafödande på en gång (bf 20/7) !
Grattis till huset
Vi bor vid havet och det är helt underbart den här tiden, har idag suttit ute och bara myst i solen och tittat på havet. Obeskrivligt!
Vonkis: Vad bra att flödet fortfarande var bra! Vårt pyre beräknas väga 2200 g nu
Amine ett jätte grattis till det nya boendet
. ååh vid havet dessutom, låter som en saga.
Phu massa att läsa igen... Hinner inte kommentera så mycket men vill ju... men i verjefall..
Amine Grattis till huset
Vonkis: avis på dig som får se lillen så ofta och kanske snart träffa honom
fast samtidigt verkar du had et rätt jobbigt med annat så är delat avis...
Och Signatur vad skönt för dig om du inte mår bra.. Måste vara en enorm lättnad att få veta att det bara är några dagar kvar och att du snart har din lilla i famnen...
Nu börjar det hända saker här i tråden vill jag lova
Spännande... ska till Jönköping tre dar nästa vecka, men bara måste ju kolla in om det hinner födas några småttingar
Ang snäckorna som Mossa skrev om igår berättade vår BM på föräldrakursen att när hon jobbade i norge så hade de en hel säck med snäckor (vanliga plockade på stranden) som mammorna på BB fick gå och hämta från.. Och hon tipsade oss om vi ev hade några snäckor hemma från någon semester att använda dem - men disk dem noga först... - så tipsar vidare om det...
Amnie - Grattis till huset, åhh...vill också ha ett hus eller i alla fall ett radhus. Vill verkligen bort från den här lägenheten vi bor i nu.
Vonkis - vad skönt att det inte har blivit värre i alla fall. Hoppas att allt går bra.
Måste fråga en sak??
Ni som svällt mkt o samlat på er vatten?? Tycker ni att det har nåt samband med Gaviscon eller Niferex? Kom o tänka på att det är efter jag började med dom som jag ökat så mkt i vikt o fått ont.
Kom oxå o tänka (det va min sambo som sa det) att jag börjat lukta konstigt... (svett, flytningar o bara av att lukta i händer...) alltså, det luktar jättekonstigt, starkt! Ska det verkligen vara så om man samlat på sig vatten???