*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
God morgon tjejer
En fråga till er som hade köpt amnings-bh på Twilfit, vad är det för märke?
Ska till Sundsvall idag, sista gången det blir långåkning för sedan kommer jag hålla mig i närheten av hemmet. Gå lite på Ikea och handla en del saker till bebisen, sådant man behöver när man kommer hem från BB.
Ha en jättefin pingstafton och pingsthelg
halloj i soliga sverige
har suttit i solen hela morgonen. men måste ju bara kika in och kolla hur ni har det.
Hej på er alla!
Har suttit i solen och läst (härligt). Ska nu hoppa in i duchen och åka på kalas kl. 14.00
Tänkte bara titta in och se hur det står till i dag!
Tog och mobiliserade mina sista krafter och åkte och handlade det sista till babyn. Känns jättekonstigt. Och roligt.
Ha en skön helg allihop!
åh vad jag är trött på det här nu!
jg tror på allvar att jag kommer att vara gravid för alltid... Ont överallt och ingen sömn... Blä!
Har suttit på Långholmen på ett fik i timmar, med värdens snällast bebis. Min väninnans 10-dagar gamla guldklimp.
Hon ammade innan vi gick hemmifrån, som i över 3h. Sa ett litet pip, ammades på plats, fick ny blöja för att sova nya 3h!! Om jag får ett sådant barn - ja då kommer det vara en baggis att vara tvåbarnsmamma.
Dotter var _inte_ så!!!! Första tiden var kaos.
Men än så länge har jag min bebis i en praktisk behållare så jag har suttit med näsan mot solen. Vilket syns och känns nu på kvällen.....
Hur blev er lördag?
/M
Substance: Du är lika less som mig hör jag... kommit in i en "less, depp, inte kunna göra nånting, gråt" period. Minsta lilla som går emot mig så sitter jag med tårar i ögona. Skulle kunna ge vad som helst för att bäbis ska komma ut nuuu, så jag slipper ha ont, kunna vila/sitta skönt o kunna sova ialf 2-3 timmar i sträck utan att vakna. *håll för örona, ni som inte orkar höra gnäll*
Har väl haft en hyffad dag. Slöade framför tv´n hela förmiddan för att jag haft en mensvärk/förvärk-dag idag.
Efter lunch åkte jag o sambon ner på stan en snabbis o kikade lite, köpte hem saker till en spjälsängsmobil, tänkte göra en egen
Sen gjorde sambon en god middag medans jag låg i soffan o vilade de ömma fötterna. Klyftpotatis, stekt fläskfile och kantarellsås.. Riktigt gott!
Och nu börjar jag bli sötsugen igen.. så jag funderar på om jag ska ta o svänga ihop en marängsuisse.. *mmm*
Är det nåt som får en på bättre humör så är det sötsaker..
LillLinda: Blev nyfis på ditt mobilprojekt..Vad har du inhandlat för nått*nyyyfis* Tänkte oxå gör nått själv..i alla fall nått till vagnen...
Gillar verkligen inte de sakerna man kan köpa...
missisola: Tänkte göra en så enkel som möjligt.. Köpt 1cm smal rund pinne som jag ska dela i 2 delar, sätta i kors. Sen hänga 5 små gosedjur som jag hittade på hobbyaffären i fiskelina eller nåt. Alt. köpa några pärlor eller nåt oxå att ha på den..
LillLinda: Låter ju lagom komplicerat...som nått jag skulle klara*tummen mitt i hand*... Ska fnula lite på det..och kanske besöka Panduro nån dag:)