• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

God morgon tjejer

En fråga till er som hade köpt amnings-bh på Twilfit, vad är det för märke?

Ska till Sundsvall idag, sista gången det blir långåkning för sedan kommer jag hålla mig i närheten av hemmet. Gå lite på Ikea och handla en del saker till bebisen, sådant man behöver när man kommer hem från BB.

Ha en jättefin pingstafton och pingsthelg

• triump

halloj i soliga sverige

har suttit i solen hela morgonen. men måste ju bara kika in och kolla hur ni har det.

• saharsa

Hej på er alla!

Har suttit i solen och läst (härligt). Ska nu hoppa in i duchen och åka på kalas kl. 14.00
    Tänkte bara titta in och se hur det står till i dag!

• Signatur

Tog och mobiliserade mina sista krafter och åkte och handlade det sista till babyn. Känns jättekonstigt. Och roligt.
    Ha en skön helg allihop!

• substance

åh vad jag är trött på det här nu!

jg tror på allvar att jag kommer att vara gravid för alltid... Ont överallt och ingen sömn... Blä!

• MossaQ

Har suttit på Långholmen på ett fik i timmar, med värdens snällast bebis. Min väninnans 10-dagar gamla guldklimp.
    Hon ammade innan vi gick hemmifrån, som i över 3h. Sa ett litet pip, ammades på plats, fick ny blöja för att sova nya 3h!! Om jag får ett sådant barn - ja då kommer det vara en baggis att vara tvåbarnsmamma.
    Dotter var _inte_ så!!!! Första tiden var kaos.

Men än så länge har jag min bebis i en praktisk behållare så jag har suttit med näsan mot solen. Vilket syns och känns nu på kvällen.....

Hur blev er lördag?
    /M

• lill linda 82

Substance: Du är lika less som mig hör jag... kommit in i en "less, depp, inte kunna göra nånting, gråt" period. Minsta lilla som går emot mig så sitter jag med tårar i ögona. Skulle kunna ge vad som helst för att bäbis ska komma ut nuuu, så jag slipper ha ont, kunna vila/sitta skönt o kunna sova ialf 2-3 timmar i sträck utan att vakna. *håll för örona, ni som inte orkar höra gnäll*

Har väl haft en hyffad dag. Slöade framför tv´n hela förmiddan för att jag haft en mensvärk/förvärk-dag idag.
    Efter lunch åkte jag o sambon ner på stan en snabbis o kikade lite, köpte hem saker till en spjälsängsmobil, tänkte göra en egen
    Sen gjorde sambon en god middag medans jag låg i soffan o vilade de ömma fötterna. Klyftpotatis, stekt fläskfile och kantarellsås.. Riktigt gott!
    Och nu börjar jag bli sötsugen igen.. så jag funderar på om jag ska ta o svänga ihop en marängsuisse.. *mmm*
    Är det nåt som får en på bättre humör så är det sötsaker..

• Missisola

LillLinda: Blev nyfis på ditt mobilprojekt..Vad har du inhandlat för nått*nyyyfis* Tänkte oxå gör nått själv..i alla fall nått till vagnen...
    Gillar verkligen inte de sakerna man kan köpa...

• lill linda 82

missisola: Tänkte göra en så enkel som möjligt.. Köpt 1cm smal rund pinne som jag ska dela i 2 delar, sätta i kors. Sen hänga 5 små gosedjur som jag hittade på hobbyaffären i fiskelina eller nåt. Alt. köpa några pärlor eller nåt oxå att ha på den..

• Missisola

LillLinda: Låter ju lagom komplicerat...som nått jag skulle klara*tummen mitt i hand*... Ska fnula lite på det..och kanske besöka Panduro nån dag:)

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D