*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
inne efter en stund i värmen, märker att man inte riktigt orkar sitta i solen... men är nöjd med dagens dos av frisk luft
Vonkis håller tummarna för din lilla bebbe.
Good Luck Vonkisbejbi!!!
vonkis: skönt att jag inte är ensam om att tycka det. Blir ju som så konstig passform på byxor o trosor då den är så långt ner. Tycker att allt skaver och trycker åt där under mot blygdbenet.
Hoppas verkligen att man får tillbaka ungefär samma mage man hade innan. Men får man inte det så får man väl vara nöjd med det man fått..
Meh: Ang byxorna..beror lite på vilken storlek du köper.
Sen går dom ut sig efter man använt dom några gånger. Tycker att de nya byxorna sitter åt mer nu när jag använt de andra så länge..så jag skulle nog ha köpt en strl större om jag inte velat ha så tight runt rumpan..
Ang. magen...det känns som Drutten växer fortare än magen just nu och det är riktigt obehagligt...Det känns som jag har ett stort blåmärke på höger sida - drutten favvotillhåll....
Nån mer som känner så???
dagens projekt får bli en kort promenad till gb disken, skall nog testa något ny glass, för i år.
Missisola inget kul med blåmärken, och här växer nog mage och pluttis i samma takt. känner ibland ett stort tryck mot brösten, lungorna. Ja det bärjar att kännas tungt helt enkelt.
Triump: Har som tur är inget blåmärke...bara sån känsla!
Måste oxå få i mig en glass i dag....helst skulle jag vilja ha en STOR kulglass!!!
Nu kommer ett klagoinlägg!
Min foglossning blir bara värre och värre. Nu har det lagts till ett klickande med en låsning när jag ska försöka gå på toa på nätterna. Det låser sig, klickar till och släpper och sedan är det smärta ggr 1000. Har jag TUR så sover jag 3 timmar per natt, men ibland blir det inte ens det. Och citodon hjälper inte särskilt, inte vad jag har märkt i alla fall.
Angående akupunktur fanns det barnmorskor på spec. mödravården som kunde det, men pga tidsbrist får jag ingen hjälp ändå. Så det som återstår för mig är smärta och mantrat "det är bara 4 veckor kvar".
Bedömning för induktion ska jag få längre fram, men jag har tappat allt förtroende för spec. mödravården här pga många saker, så jag tror inte att det blir något med det. I alla fall tidigast i v. 40 + 0. Hur ska jag orka?
Nej nu ska jag sluta klaga och tänka på allt positivt. Det är sol ute och jag har kommit relativt långt med min b-uppsats. =)
Bonanza jag fick hyra TENS när mina foglossningar var som värst. och det gav en viss smärtlindring. och var lätta att använda själv. mitt tips är att kolla upp om det finns att hyra där du bor. Bra kämpat med b uppsatsen
Bonanza: Usch!!! Om fogarna tycker vi INTE! Du verkar ha sjuresor värre än moi... Men jag drar mig verkligen för att gå på toa på natten, men är ju så illa tvungen... Ser nog ut som en mask när jag tar mig ur sängen.. BM sa att jag skulle hålla i hop benen när jag reste mig...eum... och ja..nu gör jag det.. Känns bättre - men maskvarning!
Missisola - precis.
Bonanza- usch.
Nu måste jag ge mej ut på tip topp jakt, så jag kan se om vi hänger med bättre än östersund och uppsla!