• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Bonanza

triump - nope, tens fungerar inte heller då jag har foglossning fram inte bak.
    Missiola - hålla ihop benen fungerade i början, nu kan jag inte lyfta mitt ena ben av egen kraft utan måste lyfta det med händerna. Så det fungerar inte heller tyvärr.

Jag har verkligen provat allt nu, vill bara få ut bebisen. Några tips?

• triump

Bonanza oj, ja de fram lär vara riktigt envisa. sänder lite styrkekramar.

• Missisola

Jag har oxå foglossning fram - inte bak...
    Och nu ska jag - eum - försöka måla tånaglarna...Snacka om att man är djärv!

• lill linda 82

Bonanza: Förstår hur du har det...ungefär sådär hade jag det hela första tiden under graviditeten, men det försvann efter kotten blivit tyngre. Inte skoj då allt låser sig, knäpper till o det blir smärta gånger 100. Fastnade ofta i liggande/halvliggande ställning, kunde inte ta mig ur fläcken, min sambo fick hjälpa mig knäcka tillbaka bäckenet genom att lyfta mig fort upp till sittande. Sen kunde det ibland hamna lite snett så det var ungefär som elektriska stötar ända ner i foten...Så jag fick ofta lägga mig på sängen o vrida överkroppen åt ett håll o underkroppen åt det andra.. o då klickade det till ordentligt o det kändes bättre.
    Huvva... längtar verkligen INTE efter det igen.
    Kämpa på!

• Missisola

Det gick - nu har man färg på tånaglarna och tånaglarna only - men snacka om att det var nått stort i vägen..*hehe*

• Signatur

Hemma på en kort permis. Ska tillbaka till sjukhuset ikväll.
    De ska göra en hinnsvepning på måndag och så blir det förlossning på tisdag eller onsdag. Så vi får en liten majbaby. Känner mig både nervös, spänd och förväntansfull.

• pthegirl

Nya bilder under gravidetskalendern + i galleriet.

Har fått reda på att jag har för lite fostervatten. Någon annan som varit med om liknande?

• Signatur

Nessie: Vad trist att du måste ligga inne hela tiden. Hoppas tiden blir kort, det är trist på sjukhus! Krya på dig!!!

• lilaki

Å Signatur! Vad spännande!!! Lycka till!

• ursul

Min slemmis har börjat gå...
    och pyrets tillväxt är sämre men med bra flöde

Vonkis: Hoppas det gick bra för dig idag! Kram

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D