• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • A lie

Här har det varit lungt idag - hoppas ni alla fått njuta av solen. Det fick i varjefall jag en stund

meh; Bhn jag köpte på Twilfit heter Mother och är jättemjuk och skön, samt ganska elastisk vilket känns lite tryggare för växande bröst...

*kramar till alla*

• ucka

Härligt väder... varit ute precis hela dagen... så här ska det vara!

Har kommit till en ny fas i den här grav. Förut tänkte jag att jag ville ha ut den så "tidigt" som möjligt (v38 eller 39 iallafall) Men nu har jag kommit på att om den istället håller sig kvar ett par dagar över BF så får jag ju lite ledigt innan och det vore ju inte fel! Har sista arbetsdagen 14juni, samma som BF. Det är väl en himla tur att man inte kan välja... MEn det känns bra att ha hittat ngt possitivt med att gå över tiden, för annars är det pest!

• meh

Så är man då hemma igen efter en heldag till Sundsvall och Ikeahuset med alla dess affärer *pust*

Har nu inhandlat vårt första bebisplagg, så pyret har något att ha på sig när vi åker hem från BB

A lie - hittade bh:n på Twilfit, men tyvärr hade dom inte rätt storlek för mig, vilket var synd, för den kändes skön.

• meh

God morgon

Blev man först att skriva idag, det händer inte ofta

Hoppas att ni får en bra dag.

• Missisola

Go morgon Meh och alla andra... Har redan varit uppe en sväng - vid 4.30 i morse...Allergin spökar och korkar igen hela systemet... och var tvungen att vara uppe bli människa igen...
    Så nu sitter man här nyvaken och seeeggg...., men ser att det är strålande väder ute och då blir man ju lite glad!!!

Ucka: Ska du åka till BB direkt efter jobbet eller*ler*...Du säger till kollegorna att vi syns om ett år, nu ska jag och föda barn...Hehe..tänk dig scenariot... En annan har ju oxå 14e juni som BF - men skruttar ju hemma redan nu...
    Tänk Ucka - om en månad sitter vi kanske med varsinn liten*pirr*...

• meh

Missisola - vad jobbigt med allergin, själv har min inte kommit igång ännu, men jag väntar på att det ska komma. Som tur är känner jag inte av trädpollen, utan bara gräspollen, men det är jobbigt i vilket fall som helst. Har du inte fått någon medicin för det? Jag fick Rinocort nässpray av läkaren, så min nästäppa som jag har haft länge har blivit bättre.

• Missisola

Jag fick Tavegyl och Lomudal nässpray, brukar köra Telfast och Rhinocort inhaltor(näs)...men de får jag inte använda vid grav.*muttrar*
    Tavegylen är inte alls så effektiv och jag fasar inför Gräset.... som är värst av allt...Brukar ta kortisonspruta inför den säsongen - i år får jag väl vackert ta emot alla pollen*buuuä**

• meh

Jasså, får du inte använda Rhinocort nästspray heller? Den fick jag utskriven på recept att använda nu. Visserligen sa BM att de vill undvika det så länge som möjligt, men jag var så täppt i näsan att jag inte kunde andas eller sova och eftersom jag har allergi, så fick jag börja använda den redan nu, även fast jag är gravid.

• saharsa

Godmorgon på er alla!

Har nu vaknat till och ätit frukost. Idag kommer sambons pappa med fru och hälsar på, så det är nog bäst att röja lite här hemma
    Meh: Jag ska åka till Ikea i sundsvall på torsdag, längtar! Har med mig en låååång lista på saker jag vill köpa, skulle bara haft lite mer pengar

Ha en bra dag!

• A lie

Godmorgon
    Har alla lika vackert väder som vi har här? Hoppas så Här var man ute med hunden för en timme sedan och tyckte det var varmt i t-shirt (visserligen svart) och bommulsbyxor...

Blä- hatar allt vad allergi heter.. Inte direkt drabbad själv, men indirekt... Vill sova för öppet fönster nu och tycker det är så varmt inne i sovrummet på nätterna.. har då att välja på gästrummet själv, eller en snarkande make som vaknar helt förstörd av allergi fast värst är att vi typ aldrig kan hälsa på mina föräldrar på vintern pga deras katter... har försökt få iväg honom till läkaren för rådgivning av medicin, men han har läkarskräck och vägrar... har fått receptfria allergimedeciner av mamma ibland då vi varit där... men resultatet blir bara att han är 7ggr mer allergisk när tabletterna slutat verka och vi kommer hem... Nåväl är GLAD att jag inte är allergisk, och lider verkligen med er som är det...

meh: Vilken storlek skulle du behöva? jag har 75E på vanliga Bhs nu, men meddenna kan jag ha D utan problem... hoppas det funkar även under ammningen sedan också...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D