• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Triump: jepp på lördag smäller det=) men på torsdag är det först semifinalen..den får man inte heller missa.!!!

• triump

MossaQ hoppas verkligen att drömmarna nu är tillför att bearbeta gamla hjärnspöken, för det känns verkligen att man bearbetat en hel del sista tiden. Har tex drömt om gamla ex pojkvänner, ja och om jobbet och kollegor. allt möjligt....

sen kan det ju även vara så att man minns drömmarna bättre numera iochmed att man vaknar flera gånger om natten.

Vad mysigt med massor av chips och godis, nästa lördag skall nog tjuvstarta med att testa ut goaste godiset redan ikväll.

• vonkis

ja visst längtar man och nästan mer nu när man får se honom en gång i veckan och nu ser manju så bra att jag kunde räkna fingrarna på ena handen idag
    klart jag ksulle vilja att det var bättre , men är ganska nöjd med att det inte har blivit värre....nu får vi ta en vecka i taget och han tränar på andningen så bra nu så jag känner mig ganska lugn om han kikar ut lite tidigare

• Missisola

Jag ska ha riktig myskväll då för min mamma kommer hit och ska sitta "barnvakt" som hon kallar det...sambon ska på återträff m Växjökompisar... Och hon kommer ha med sig lite smått och gott...Druttmadrass och druttvaggskydd=)
    Sen är vi ju båda rejäla schlagerfreaks... jag är uppvuxen med spektaklet kan man gott säga!

• saharsa

Vonkis: låter underbart att få se den lille i magen varje vecka
    Själv har jag inte fått se bebisen sen jag var i V.20 då vi gjorde UL.
    Men bebisen är väldigt duktig på att visa för mamma att den är där i magen, ibland känns det som om den vill komma ut genom naveln
    Gör riktigt ont när den sparkar!

• vonkis

saharsa, förstår vad du menar*s* när vi var på kollen idag så skulle dom ju mäta ljudet på flödet i navelsträngen..det tog typ 30 min för han vägrade ligga still och hans andningsövningar störde hela tiden så hon fick ta en paus och försöka igen efter en stund snacka om retsticka redan!
    ena stunden känns fem veckor som ingenting och i andra stunden käns det som en evighet...man fattar inte hur man ska orka vänta längre på att få ha bebben i famnen!

• triump

Vonkis åååååhh myspys att se lillplutten via ul en gång i veckan.

• vonkis

ja det är en ren lyx, så jag ska inte klaga
    men om han ska reta Barnmorskorna som han gjort nu de sista trvå gångerna så kommer dom ge upp snart, en undersökning som tar tio min i vanliga fall tar 30 min med honom för han vägrar att sammarbeta*s*

• Missisola

Vonkis: men det är ju en riktig bebis du får se på UL ju då!!!! Alltså det måste ju vara sååå stor skillnad sen v 20?!?!?

• vonkis

ja det är verkligen skillnad, johan sa idag att nu ser han ju faktisgt vad man kolla rpå fast man vill ju inte se för mycket hav ansiktet för då blir det ju ingen suprise när han kommer ut...men dom zoomar inte in ansiktet så det är ingen fara...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D