• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Namina

Jag tror inte att niferex har något att göra med att man samlar på sig vatten. Jag har ätit niferex sen grav. start men det är först nu som jag märker att jag svullnar (bf 15 juni). Jobbigt är det iallafall. Ibland värker det i händerna och man har inte samma kraft och styrsel, tex när man ska skruva av en kork eller öppna en burk.

• MossaQ

Lill linda: jag äter inte något av det och jag har börjat samla vatten ändå, så jag tror inte att det har något samband.

Min kompis och nyblivna mamma (bebis är 9 dagar) var här idag, utan mage, utan vaggande gång, hon kom i "i-början-av-grav"-byxorna och var fräsch!!! Hon skrattade när hon såg mina ballong fötter och min vaggande gång...... Från att ha varit två höggravida "vi gör det här tillsammans" tjejer, stod vi nu på var sida om linjen. Det kändes konstigt.

Förstår vad du menar med luktar.... har märkt samma sak. Kanske inte lukten i händerna men de andra två.

/M

• Börnen

God natt...imorgon bär det av till Dalarna, stannar ev över natten om det blir för jobbigt att åka tur och retur...men lugn, bara lugn..jag har journalen med mig!

Angående lukt, kände att mina händer luktade skunk i morse, men jag trodde att det pga av att det blivit för varmt och svampigt inuti handskenorna under natten? Hmm..får kolla det sen...

• Börnen

Hihi! Jag var först idag! (dock inte frivilligt...ska ju till Dalarna...)

• A lie

Börnen: inte illa både först i morse och sist igår...
    Härär en till som gärna hade stannat i sängen... Fast ser man det vackra vädret utanför så vill man inte sova... Ska dock också ägna sådär 5-6h i bil idag... Kör iväg hästen över sommaren *snyft*, men skönast för honom så. Är mina föräldrars grannar som ska ha honom så det är ju i varjefall skönt Måste tyvärr åka fram och tillbaka över dan pga att vi bara fick låna hästtransporten idag.. men, men...

*soliga kramar till alla*

• MossaQ

Tvåa!
    Det gååår inte att sova så länge som innan. Kroppen säger till när den har sovit färdigt. Med att göra ont...
    I rygg, höfter, nacke, axlar. Det är bara att gå upp. Den skiter i om jag vill sova länge en ledig lördag morgon :-S

/M

• Missisola

Go morgon magar

ser ut att bli en fin oingst - i alla fall här i 08-land...
    Har inga bröllop att gå på så det får bli simning på fm och sen ska jag in och kika på Quarnevalen inne i City... Brukar vara en fröjd för ögat med alla mer eller mindre sjuka ekipage...
    Sen orkar jag nog inget mer....

Ha en trevlig pingst ni som ska ut och fara och kör försiktigt - och ta med er journalerna ja...

• MossaQ

Missisola:
    Tack för tipset om Quarneval. Jag ska vara inne i stan hela dagen då sambo är iväg och spelar golf. undrade vad jag skulle slå ihjäl tiden med.... Quarnevalen är alltid rolig! Särskilt i strålande sol

/M

• Missisola

MossaQ: Då vet du att de avgår 14.08 från Valhallavägen

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D