*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
LillLinda & Co: Tror jag oxå har såna byxor..ett par svarta och ett par grönaktiga...LOGG va? De är mycket skönare än likvärdiga mammabyxor - köpte dem i vintras och kan ha dem än=)
missisola: nä.. inte logg. MAMA heter dom..
Jag har 2 par svarta... såå nöjd med dom!
Hallå! dessa byxor som ni pratar om är de från H&M? var där igår och såg ett par byxor som såg sååå sköna ut, men det är inge roligt att köpa mammabyxor nu när det är 3v kvar, men ´å andra sidan så såg de inte ut som mammabyxor heller, kanske ska köpa dessa, är nog sköna att ha efter, för magen lär finnas kvar ett tag till
Nu hat min lille Bebbe äntligen fixerat sig! och den har sjunkigt rejält! hade inte vuxigt nå´t på 2v!!! Måste oxå ha koll med binda om jag ev läcker fostervatten, då jag har kännt i några dagar att det är fuktigt i brallan
, Hi,hi men inte av andra orsaker
Är så himmlans sur nu på Uppsala!!!! Är det bara vi i landet som inte har fått TIPTOP-glassen!!!! har ju längtat ända sedan April
Aha - jag har oxå ett par såna MAMA svarta - men de jag menar se precis likadana ut i märket LOGG de är mycket mjukare
Mowglie: japp dom är från HM. Så tänkte faktist jag när jag köpte dom...man kan ha dom efteråt oxå. Dom är så sköna o ser inte alls ut som mammabyxer utan vanliga, typ träningsbyxor/mysbyxor. Skönt för maggen..
Kan ju oxå nämna att jag inte sett till den glassen här i Östersund..inte på nån av de mataffärer jag handlar på ialf.
ser ut som en röd kräfta efter dryga timmen i solen
men man mår bra av att få lite färg känner jag och det är så gott när man känner lukten av niveas solkräm på kroppen!!
ska snart åka in och titta till min lilla bebbe om han växer så håll tummarna allihopa, så jaginte kommer hem och säger att jag ska förda nästa vecka*s*
skulle inte gråta floder eftersom jag längtar så jäkla mycket men han borde växa till sig lite mera först
Är det bara jag som tycker att magen inte är lika fin längre?? Jag menar... det ser ju ut som man ska tappa den snart...skulle behöva ett rullbord under sen för att den ska vara lika rund o go som innan...
Den ser lixom ut lite som...hm... formen på en pung, halvvägs nere vid knäna..
Vonkis: håller tummarna för er! skynda dig hem sedan så vi får veta
Och jag ska nog ta mig ner till stan nu för att köpa dessa byxor, för det var ju på HM och väntar jag tills i morron så är de slut, eller hur!!!! Så är det alltid på HM ingen betänketid där inte!
Ha en kanondag i solen nu tjejer så kanske vi höres till kvällen, eller nä de blir ju inte förrän nästa vecka! Har redan glömt att vi åker ju ut på landet i eftermiddag
Så jag passar på att önska er alla en trevlig helg, kram på er
Det är inga byxor som sitter åt för mycket om baken? Har nämligen inte så många tröjor som går ner så långt och tycker inte att min bak är så mycket att visa
Har inte heller sett till Tip Top här i Östersund.
Mowglie - vad skönt att bebisen har fixerat sig. Såg allt bra ut annars?
lill linda, satt just och tänkte på samma sak och undra om jag skulle ställa samma fråga*s*
min känns som den verkligen sjunkigt ner och blivit hängig
ser inte alls lika fin ut längre! me men det är väll nått som hör till så det är väll tecken på att bebben trillat ner ett steg....nu börjar man ju tänka på om man kommer få tillbaka samma mage igen eller om det kommer hänga en säck där när bebben är ute*hmm*
mowglie, tack! ska verkligen skynda mig!