*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Grattis på dig Nessie, blev det vaginal förlossning? Jättesöt liten pojke!
Hej Tjejer! Är allt som det ska? Skön och varm helg hoppas jag. Grillade för första gången igår... mmmm gott!!!
Nessie: Grattis Gumman! Hoppas allt gick bra!
Längtar....
Nessie: GRATTIS! Underbart!!! Hoppas på att få höra mer senare!
Har lagt in ny magbild i galleriet! Händer det nått eller??? Det känns ju som det växer massor men det är inte så stor skillnad mellan v 32 och v 35 på bilderna tycker jag. Jag som känner mig som en elefant!!! Invigde nya bikinin på fotona!
ElinN: Ursnygg bikini!!!! Var har du köpt den????
Missisola: H&M! Inte så dyr och sitter bra, tror att även ammande tuttar ska få plats!!!
ElinN: Hm....wow..måste jag bara kolla in - som det är nu har jag i rpincip slitit ut den bikin jag simmat i hela vintern..så något nytt prisvärt vore inte helt fel..Ska kika i veckan!!
ElinN. magen växer och håller med Missisola bikinin är snygg.
Missisola jag vet inte alls hur det är med blötrisken för ett trä skötbord i badrummet..
Jihoo har idag ätit pankakor, grädde och jordgubbar. mm smak av sommaren-
Grattis Nessie
Pratade m mamma och hon trodde inte det var nån fara m skörbordet
inne i badrummet.... Litar på mamsen då;)
Åååhh.pannkakor...nu vet jag vad jag ska göra i veckan!!!!MUMS!!!!!
Åhh, i morgon ska vi iväg och titta på ett radhus som är till salu
. Satte in en annons i tidningen igår och idag ringde det en och undrade om vi var intresserade. Hoppas att det är något som känns bra och där man kan tänka sig att bo, så vi slipper ifrån det här huset där vi bor nu. Grannar som grillar och röker under balkongen så man inte kan ha balkongdörren öppen.