• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Börnen

Halloj!

Maken och jag åkte iväg och kikade på en massa saker som vi sett på reklambladen...hade bestämt oss för att köpa.
    1. Kommer till Elgiganten - nej, deras pris på MP3 gäller bara om man beställer via internet
    2. Kommer till CoopPower - nej, TV:n är slut, mobiltelefonerna är slut och deras MP3 var kass...

Så där stod vi, hade funderat ett bra tag, kollat upp olika tester och priser etc...och när vi väl bestämt oss så blev det INGENTING!

Handlade mat och lite sladdar och kontakter för att slippa alla kontakter...ska försöka sätta mig i veckan och dra nya sladdar till lampor etc så att man slipper för korta/långa sladdar och skarvsladdar i alla hörn. Hmm...kan detta ryck ha med boandet att göra?!?!?

• triump

Börnen på shopping tur igen .. synd att inga kampanj priser fanns i verkligheten....det är ju som det brukar. Deras taktik är att få dit kunden och när man vä'l är där är det lika bra att handla, tänker de flesta..och köper ett dyrare alternativ.

Missisola mammor, ens egna, ska man alltid lita på.

meh lycka till med radhus jakten.

• lill linda 82

ElinN: Håller med de andra, magen växer o dessutom snygg bikini!

Åt oxå pannkakor o sylt idag.. Mumms!

Meh: Lycka till med radhuset..

Björnen: Trist att det blir sådär då man är på handlahumör. Tycker det är lika varje gång man ska handla antingen på onoff eller liknande affärer, ingenting finns så man behöver det, eller om det är nedsatt pris på nåt.

• MossaQ

Nessie: Wow, supergrattis!! Bebis..... *drömmer mig bort*

Idag har svärföräldrar varit här. Sambon och hans far byggde vårt utebord. (Vi ska göra Maroccans utehörna. Hittade ett bord vi gillade men det kostade 6 500kr så vi bygger själva istället) det verkar bli lovande. I veckan ska jag kolla på mossaik att klä bordsskivan med.
    Sambons mamma och jag for runt på olika blomsterhallar för att köpa uteblommor. Jag visste inte att det var så noga...... Men med slutresultatet i trädgården är jag mer än nöjd.

Meh: Lycka till, hoppas huset är till belåtenhet!

Allergiker: Fy, jag lider med er, men kan nog inte föreställa mig vilka problem det innebär.
    /M

• ursul

Maken är ute med Tyra som vägrar sova, jag blev så less på det att jag började grina, allt känns ju så jobbigt nu. Hade värkar i morse igen gick från 5 minuter emellan till 3 minuter emellan och sen slutade de bara helt abrupt, dessa gjorde inte ont på samma sätt som de jag hade tidigare i veckan, jag blir nog smått galen på det snart, ännu mer av slemproppen kom och magen har varit i olag. Fler sådana hrä dagar känns det inte som jag klarar av, hur satan ska jag kunna veta när det är på riktigt?

• lill linda 82

Ursul: Du är inte ensam om att humöret är lite sådär... hade sån mensvärk o värk i ryggen efter lunch att jag låg o tokgrinade i soffan. Kändes verkligen som att ryggen skulle gå av! Blir så besviken på mig själv, eller vad man nu ska kalla det, att jag inte klarar av att göra saker längre. Får förvärkar så fort jag lyfter ett finger.
    Har gråten i halsen mest hela dagarna nu tycker jag...känner inte riktigt igen mig själv...

• meh

Tack, jag hoppas verkligen att radhuset kan vara något att ha

• lill linda 82

meh: får man fråga vilket det är??

• ursul

lill linda: Ja, det är väl lite så jag känner, att jag inte klarar av att ta hand om Tyra som jag vill och det börjar bli så jobbigt nu, och ju jobbigare det blir destå mer mammig blir hon också...dumma mage!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D