*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hej!
Nu har jag lagt in nya bilder på magen i v. 36+0!!! Vad tror ni Mini är för någon sort?!?!
Ursul: jag börjar verkligen fundera på om jag orkar med 4-6 veckor till av sånthär...Håller alla tummar o tår att kotten vill ut snart. Förstår att det måste vara jobbigare för dig som dessutom har en liten kotte hemma redan. Får hoppas att förlossningen är nära för dig eftersom att slemmis börjat släppa!
Lill linda - det är nere på Anarisvägen. Det har inte varit någon annons ute, utan dom ringde till oss idag. Vet inte hur mycket dom ska ha för det, för det hade dom inte funderat på ännu.
meh: åhåå, spännande!
Hoppas priset och skicket är fint på den då.
mah; tummhållning var det
Lycka till...
Vill osså ha pankakor, trots att jag nyss ätit grillad kyckling och rostade grönsaker - mums... Ska göra glass (gör och göra ta fram ur frysen och lägga på fat) strax och glo på BB med maken...
lill linda: Jo, jag börjar allt mer vilja att det ska vara över nu, det var betydligt lättare att vara gravid utan att ha en 1,5 åring att ta hand om! Tyra är världens mysigaste och hon förtjänar verkligen att man orkar med henne, men att springa ut och leka hela dagarna med början innan 7.00 (vet inte vad grannarna säger om att vi är nere på lekplatsen då) är lite tröttsamt, får väl passa på att vila lite imorgon, första dagen då jag är hemma och Tyra är på dagis.
'*nya bilder i galleriet*
Ursul: Skönt, passa på att vila o njuta då..
o unna dig en glass eller 2..
Pyret82: våra magar är ganska lika...ser ut som man stoppat en fotboll under tröjan..
Neee... nu ska jag kika på BB! Kikar in under pausen.
Pyret: Du har verkligen en mage du kan använda som avlastningbord...Så cool!!!!=) Och vagnen fick lufta sig *hehe*
Ja, läget på radhuset vet vi redan att det är bra. Baksidan mot gångväg och gavelhuset
. Nu är det bara att hoppas på att de inte vill ha för mycket pengar för det