• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • N i n n i e

Varför vaknar man 05:30 fast man somnat seeeeent och är jättetrött?!! SUCK... Vill sova! Gnäll, gnäll! Det känns i alla fall lite bättre efter fruktost och dusch...

Och så är det mulet och tråkigt...

• vonkis

god morgon!!

ickelpicka, låter som en kanondag
    har också hunnit få lite färg i helgen och nu känns det verkligen som att det går åt rätt håll med väder och vind, men så kollar jag ut nu och det är jätte grått och regnar*suck*
    hoppas det bara inte är kallt eftersom de ända skorna jag kan ha är helt öppna sandaler*s*

så har man gått in i v.36 och det käns verkligen helkonstigt, bädda faktisgt spjälsängen som vi fick hem igår
    det blev så fint så jag måste ta ett nytt kort och sätta in i galleriet!
    vagnen ska hämtas om en vecka och jag längtar....

• Missisola

Oj flera stycken som är uppe innan mig...blev väckt av sambon när han gick...Brukar ju vara tvärtom annars! Men för det första måste inte jag gå upp alls numer...och för det andra så behöver jag sova mer med tanke på att jag sover i etapper om nätterna...*zzzz*
    Ska till läkaren nu på fm ang. min sjukskrivning!

ElinN : Du får sova middag sen... lär jag oxå behöva göra - och kan göra det med gott samvete eftersom det inte nått vidare väder ute!

Vonkis: Coolt - vagn på g! Kör oxå öppna sandaler...vi får sätta fötterna i fryspåsar innan vi kör ner dem i skorna...regnskydd*hehe*

• MossaQ

Godmorgon!!

Börnen och Pyret: Fina magar ni har!!!
    Kommer ni ihåg hur stor man tyckte att man var i v20? Oj oj oj....

Jaha, vad ska man slå ihjäl dagen med idag? Blir nog någon vända till kakelbutikerna i Bromma. Ska välja mossaik till vårt utebord.

Sen ska jag hämta dotter på dagis. Jag har semester denna vecka så hon får inte gå på dagis då, bara idag för det är fortfarande "pappavecka". Får se hur mkt ork jag har att sysselsätta en 4 åring i en vecka...

/M

• triump

godmorgon. här har fogissarna gjort sig påminnda under natten.. men tur i oturen är att det är riktigt trist väder ute. så att vila och ta det lungt kommer att funka super duper bra idag.

• lill linda 82

God morgon!

Ickelpicka - åh nu blev jag ju inte mindre fiskesugen så jag såg det där.. får hoppas jag o sambon får en snäll bäbis så jag oxå får fiska lite i sommar.

MossaQ - ja visst är det lustigt, man tyckte att magen var jättestor då, MEN jag hade faktist väntat mig att magen skulle vara dubbelt så stor nu mot slutet.. Men ack så fel jag hade! Var nog lika bra det... *s*

Triump: Samma här.. hade väntat mig en dm snö nu på morgonen, vädergubbarna hade spått det. Men som tur är verkar det bara vara regn o grått. nån mer snö vill jag inte ha! Så det blir inneaktiviteter idag för min del oxå..

• triump

ickelpicka vad härligt det lät med en fisketur

Vonkis* väntar med spänning på bild på spjälsäng.

Missisola lycka till hos doktor.

I slutet av veckan har vi fått tid till familjerätten, dags att skriva under faderskapsbeviset..

• vonkis

triump, nu så...nu finns den i galleriet

försökte ta en bild på min mage men man är inte lika smidig längre så jag får nog vänta till jag får hjälp*s* men gud vad man ser mina bristningar nu på bild*suck* inte alls fint
    inte lika farligt som en kompis fick som jag fick se i helgen men det räcker för mig.

• triump

Vonkis. super fin spjälsäng och inredning i den.

Jag har haft jätte svårt att välja mobil till spjälsäng, och ännu har vi ingen, men det såg verkligen gulligt ut med en.

härom dagen fotade sambon mig när jag satt vid middags bordet, höll på att få en chok och mindre självförtroende svacka. allt gick lixom i hop och såg ut som en valross...därav har fotandet legat lite på is..

mina bristningar har hammnat vid ryggslut och rumpa, menn ännu finns det tid för att få på maggan, min havandeskapsolja är slut och skall nog genast ta och köpa nytt, gillar den verkligen.

• ursul

Och så har man inte sovit något inatt heller! Ska nog gå och lägga mig nu och se om jag lyckas somna

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D