• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

..men ett extra UL välkomnar jag med öppna armar..vissa landsting har ju ett i v 32 så..varför inte Huvudstadens puckade landsting?!?!!?!?

På onsdag ska jag ha en fixa m alla papper och sånt-dag tror jag...
    Känns som onsdagar är en bra dag för sånt*hehe*

• vonkis

HATAR pappersarbete!!!! vill inte!! nu blir ajg som jag vari skolan, kan inte , vill inte*s*
    jag blir helt snurrig och galen på alla dess apapper amn ska skriva på och det blir u ännu mera sen när bebisen kommer, höll på och diskutera namn igår och efternamn, vad mycket lättare det ksulle var aom man gick och gifte sig nu några veckor innan han kom

• Limpis

Missisola och lill linda; Jo, det var väldigt mysigt att se lillen igen, men mest var jag orolig för att han faktiskt skulle ha något fel. (Kanske inte vara huvudlös, men deformerad eller nå´t...) Kanske inte helt rationellt tänkande, men ändå

Våra bebisar är så stora nu att man nästan inte ser ngt på ul. Toppen på huvudet, en del av rumpan osv. Desto mer imponerad blir jag av att tänka tillbaka på hur mycket man såg i vecka 18-19, när de är SÅ små men ändå så perfekt utformade!

• Missisola

Vonkis: Vi har flickbebis m fullständigt namn... men vi har pojkbebis med bara andranamn.... Vi satt oxå i går och disk pojknamn...SVÅRT!!!!
    Däremot är vi överens att drutten ska ha pappas efternamn... för det finns typ 149 st med det efternamnet i landet...
    Det är till skatteverket man ska anmäla det va...Ännu mer byråkratigrejs!!!

...f´resten Vonkis..du får väl fria till karln då*hehe*

• triump

Missisaola ok, bokar in onstan i filofaxen jag me.. det känns som en bra fixar dag, d v s om OM det inte råkar vara solsken ute.

Limpis fixerad och allt är bebisen på väg ut? och mys med ett extra ul.

Tror bestämt att barna födandet ökat, för det är verkligen en massa råd och rön i medierna numera. och mycket ut av det är ren skrämsel propaganda.

• vonkis

missisola, har jag redan gjort, på skottdagen förra året och han sa ja*s*
    men jag tog till bkaak det och sa att han fick fråga istället*asg*
    sjyst va?! nä det kommer , vi har redan bestämt att vi ska göradet men finns varken tid och pengar till sånt nu...om vi inte gör det vi snacka om igår...bara besträller tid i stadshuste och gör det utrna att nån vet om det...min mamma kommer dö och bli jättebesviken!!*s*

• Limpis

Triump, skräms inte sådär Visst undviker jag gärna att gå över tiden, men är jag "bara" i vecka 36 och ska jobba heltid två veckor till så han får nog stanna därinne lite till...

Vonkis, här har du en till ogift. Vill inte heller att bröllopet ska bli något som "bara" är praktiskt. Vill gärna göra verklighet av romantisk vigsel i kyrkan med stort party efteråt, härligt "I do" på vit strand i vattenbrynet på Hawaii eller dyl (Fantisera kan man ju göra...)

• Missisola

Verkar inte vara nått toppväder på g denna vecka... så det kanske är en boavecka... och sen kanske man kan bättra på fräknarna nästa vecka...

Vonkis: Vilket charrmtroll du är... pop the question och sen ta tillbaka ..fyyyy Vi får se om vi blir gifta... Sambon hintar...när jag klagar över mina krämpor drar han till m "det går över när vi gifter oss" varje gång.... tänk om jag skulle gå på det och säga JAAAAA ;)
    Men just nu händer det ju annat i livet... gifta sig kan man ju göra närsomhelst*eum*

• triump

Limpis heltid två veckor till, nu är det allt du som skrämms nä skämt åtsidi flitigt att du ännu orkar jobba. . Själv är jag i v 34 och heltidssjukskriven.

En liten undran. känns det annorlunda eller speciellt när bebisen har fixerat sig?

• Missisola

Triump: Du känner nog när den håller på att fixera sig... Min är ju nere men ruckbar... Och jag har under en tid känt att nått liksom borrar sig nedåt och det kan stråla till lite... Och med foglossning är det inte skönt!!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D