• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Nån mer som känner sig oerhört seg i dag...? Jag gick och la mig för att läsa efter första vändan inne här...och tuppa av... Fick stressa till
    läkaren...
    Nu har jag varit där och jag blev fortsatt sjukskriven tom 19(!)juni...efter Bf, men hon sa att var lika bra...eum..hon verkar inte tro att min Drutt kommer masa sig ut tidigare...

Fiiiinnnn säng Vonkis!!! I helgen kan jag bädda vagga
    Så innan dess ska jag sy *hehe* babylakan av gamla vita lakan.....

• meh

God morgon
    Grått, trist och kallt *brrr*
    Själv var man uppe och läste tidningen kl. 5.15 i morse, men gick sedan och lade mig igen när maken kom hem från jobbet vid halv sju. Fick då sova till 9

Lill linda - anledningen till varför jag frågade om magen, var för jag tänkte göra testet , på ena fick jag 56% pojke och det andra flicka, så man får se vad det blir

MossaQ - hoppas det går bra för dig att ha dottern hemma.

• vonkis

triump, ja vi fick ärva den av en släkting så den satte vi upp och så har den en speldosa i sig också och den åker runt när man sätter på den
    det blir en liten färgklick i sovlandskapet.
    ja man känner sig ju inte på topp direkt, jag sket i att lägga in bilden jag tog fö rdet va rinte vackert! och jag går undan så fort det dyker upp en kamera nu för tiden....vill inte se hur jag ser ut på bild!

ursul, tycker du gör rätt i att försöka sova lite! vädret gör en ju inte piggare precis...

• Missisola

Jag har ny bild på mig i galleriet...på MIG alltså..inte bara magen;)
    Första bilden sen i julas...har varit så anti - men kände mig någorlunda
    mottaglig för en kamera i lördags...

Inga bristningar här, men magen undersöks varje dag och smörjs in m bodyshopstiftet....

Jag har ambitioner att göra nått till barnvagnen - sånt där som hänger och som bebis kan titta på... har ännu inte hitta nått som får mig att säga WOW!

• triump

Missisola, dessutom är det vanligt att man besväras av foglossningar även efter bf.. försöker vara opptimistisk.. men vist är det skönt med slut datum så man kan börja planera in fp och allt.

ja vädret är knasigt här hoss oss hörs massor av snarkningar. bägge katterna är helt utslagna och sussar sött, därav snarkandet.. jag blir bra sugen på att retas lite men hejdar mig...så visst kjänner man sig oerhört seg idag.

• triump

Missisola du har skonats dvs från graviditets pluffset i nacke armar ansikte.. härlig solig bild... man kanske skulle simmat mer

nä man inväntar wow kännslan vad gäller smått och gott till pluttisen, ja eller att man får något i gåva.

• Missisola

Triump: Jo nu kanjag börja lägga in perioder...fundera på att ta vecka efter som semester vecka kanske...hmm*klurar*...

• saharsa

Godmorgon!

Här i Umeå regnar det och är urtråkigt väder
    Lyckades sova till kl. 8 idag det var skönt, men då har man ju varit uppe flera gånger i natt.
    Vonkis: super fin säng, nu vill man bara ha en bebis att lägga i den

Har även gjort pojke/flicka test, fick 53% att det skulle bli en pojke på det ena och på det andra blev det en flicka. Så det känns som det är 50% chans vilket de nu blir.

• lill linda 82

vonkis: fint det blev...! måste ta kort på min fina hörna oxå sen när mobilen är klar för upphängning..

meh: förstod det...ska ta o göra det där testet igen jag med o se vad det blir den här gången..

missisola: Vilken fin bild på dig, tycker att alla är så smala o fina! Själv har jag knappt några smilgropar kvar, från att ha haft fina kindben och smilgropar till att ha riktigt pluffsiga äppelkinder o dubbelhaka..

• saharsa

Missisola: Härlig sommar bild. man kan inte tro att du är gravid.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D