• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • A lie

Pyret: Fina bilder
    På tal om fotboll under tröjjan.. finns en fråga i ett test om man väntar kille eller tjej där frågan är om magen ser ut som en vattenmelon eller en basketboll... Hm.. vad är skillnaden? Ska melonen vara mer avlång eller?

• lill linda 82

A lie: skulle kunna tro att dom menar en sån där "typisk" amerikansk vattenmelon, alltså avlång.. Har oxå funderat på det faktist.

• ucka

Läste lite från eftermiddagen....

Har också börjat känna av svullnaden i fötterna, men det är inte så illa ännu, har inte tittat idag dock...(på väg...)
    Har varit ute hela dagen från frukost till det var dags för Emma att sova. Det är för underbart! *trött*

Jag har kommit på att min man ska ha semester före mig. Borde inte det vara straffbart! HAn ska iofs byta tak på huset men ändå... Det är ju jag som är gravid

Nej, det blir nog så att jag åker direkt från jobbet in på förlossningen(eller föder i bilen på vägen dit...). Det är hopplöst

• meh

A lie - vad är det för test du har sett? Vore kul att göra

• meh

Lill linda - du som sett min mage i verkligeheten, tycker du jag har en basketboll eller melon?

• lill linda 82

meh: hehe ja du... ingenaning. Du har nog mer en basketboll än en melon tror jag..

• Pyret82

Tack alla...! =)
    Ja det känns lite som om jag har en fotboll innanför tröjan faktiskt! ;) (+8,5kg och det mesta är nog magen...) ;)

• N i n n i e

Fina bilder Pyret82! Cool bild med latten -Vackert ljus!

• ickelpicka

Godmorgon!

Med tanke på hur dåligt jag sover om nätterna och hur trött jag är om dagarna är det verkligen skönt att inte jobba!

Hade en fantastisk dag ute igår, åkte iväg till en fiskeanläggning där sambon flugfiskade hela dagen och jag satt bredvid i brassestol med uppmuntrande tillrop och en bra bok. Lyckades också bränna mig snyggt på armarna. Nu är det vår!!! Hurra!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D