*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
*hehe*.... vet inte om jag vill lägga ut nån helkroppsbild...
Har nog mest lagt på mig på överbenen...låren typ...Eftersom jag inte kunnat träna den delen ...fogarna u know...
LillLinda: Men du har väl samlat på dig mycket vätska... De där kinderna och Co kommer sjunka bort när du ploppat ut bebbe!!! =)!!!
Tycker vi är fina allihopa - så det så!!!!!!!!!!!!
Missisola jag tänkte lägga in två veckor semester, vill få lite pengar till sommaren trots allt..och då börja ta ut fp i juli
har någon orkat kolla fackavgiften.. jag har lagt allt administrativt på hyllan.
lill linda instämmer med dig, jag är me rund och hakorna växer samman med nacke
nu var jag inte super smal sen innan. men detta är lite väl.
Missisola och Vonkis: Fina bilder!!
Har varit hos bm nu på morgonen. Blev tvungen att göra ett ultraljud eftersom hon inte kände något huvud (!!?) när hon kände efter med händerna. UL visade dock att bebisen ligger som den ska och faktiskt har ett huvud
Men hon sade att det var vääldigt långt ner (och fixerat).
Tråkväder idag!!
Som min man säger, finns ju inget sexigare än en gravid kvinna
Sa till honom att det var säkrats att han tyckte likadant även när jag inte är gravid, för det tänker jag inte gå och vara hela tiden
missisola du har nog rätt vi är fina allihop
, snällt sagt. och tror faktiskt att sambon åtminståne håller me.(hoppas)
Triump: pappersarbetet tar emot lite.... men ska ringa facket..nån dag här..
Limpis: Du har en bebis med huvud! eum... och huvet kanske vill ut snart!!!! Såg ni nått mer kul UL då?
Usch gillar inte att de nu på nyheterna babbla om äldre förstföderskor som löper stor risk att få dödfödda barn*grrrrr*.... 35 plus ok, men man är ju ändå 33... Hatar alla RÖN!!!!!!!!!!!!!
missisola - Jaa men ändå.. fusk att inte jag får vara gravid-smal juh..
trots att jag vet att det kommer försvinna sen.
Limpis: Lyx med UL...Skoj att kotten fixerat sig o allt..
Orkar inte heller kolla alla varningar! Nackdelen med att bo i västvärlden måste vara all överinformation!!
Å andra sidan blir jag ganska skrämd av barnmorskor som uttrycker sig förvånat över att bebisen verkar ha en rund rumpa men inget huvud, också...
Förresten.. enligt testet hade jag 58% chans att få en pojke..Får väl se om det stämmer eller ej..
Limpis: verkar som bebisen är beredd på att komma ut
Måste också ta itu med lite pappersarbete men orkar inte riktigt !