• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

mossaQ, tack!
    det är nog rumpan du känner där uppe, min ligger så och har ryggen på höger sida och huvudet neråt....han har legat så sen jag låg inne förra väckan och han kan byta sida men ligger ändå med huvudet mellan benen på mig*s* och om man ligger ner så ser man hur magen licksom är ojämn där ryggen ligger ås ser magen mera spänd ut

• vonkis

är det nån som vet hur vagnarna levereras?
    ska hämta den nästa onsdag...är den isärplockad helt eller är det chassit i två delar bara och så hårdliften försig?

• vonkis

det är en brio nova och jag har beställt den från barnens hus om det kasnke hjälper mera i beskriviningen*s*

• Missisola

Så är min oxå tror jag... spec. höger sida är oftast ojämn - nått som putar ut... I bland är det lite Quasimodo varning...fast på framsidan...

Nu har jag fixat bild på vårt enkla skötbord, som jag dekorerat med en bit duschdraperi... för stänkade sambos*hehe*... och det fick plats oxå!!!

• Börnen

Här är en med en sedan länge fixerad bebis, men den buktar ut kraftigt åt diverse olika håll...tro mig! Ryggen kan krumbukta framåt/utåt, ligger ibland till vänster och ibland till höger...rumpan är en ordentlig bulle mitt under bröstbenet eller åt höger...känns nästan som ett huvud ibland. Fötterna sparkar alltid åt höger, men kan vara allt från långt innanför revbenen till nere under naveln!

SÅ...att den ändrar "form" verkar vara helt normalt, i allafall sa bm det när jag frågade om de verkligen skulle "hålla på" så där!

• vonkis

missisola, det där funkar ju jätte bra!! och fint blev det!

• lill linda 82

Björnen - Min kotte ligger precis lika o gör samma saker.. Dom små knäna o fötterna kan verkligen åka runt o trycka både under revbenen, på revbenen och killa en i högersidan på magen. Så mysigt oxå att man känner de små händerna fara o virvla nere i ljumskarna.

• triump

missisola verkligen smart lösning tänk att ta patent på draperiet skulle nog bli en försäljnings succe för alla blivande skötbordsägare.

Vonkis vi fick vår Brio Nova i flera kartonger, chassi, sittdel, hårdlift och däcken i en påse.. rena julafton

• ursul

MossaQ: Min bebis brukar köra ut benen i sidan, så rumpan upp och ut med benen, riktigt snyggt är det faktiskt med en stor boll i sidan!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D