*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
mowglie: Vi ska ha bäbis den 15 juni. Så idag är det 30 dagar dit. Gu, pirrar till i hela kroppen när jag tänker på att det är mindre än en månad dit, om vi nu inte går över tiden!
Oj, låter inte skönt de med så svullna fötter. Använd dig av tipsen du fick, de låter bra! och lycka till med dem...
Inte långt kvar nu för oss :) väninnan fick en dotter igår och allt gick jätte bra.. är rätt nervös.. +att jag har fått halsbränna så igår kräktes jag :( får hoppas att de snart är dags.. kram på er
Steffy: Halsbrännan gör mig tokig...PANG så dyker den upp när man minst anar...Och den gör att man känner sig liksom hungrig...*muttra*
Nuhar den börjat dyka upp preeeecis vid sängdax...Dumma!!!
Jag o gavisconflaskan har blivit bästa polare vid sängdax..
Tar mig en hutt varje kväll för att slippa att få kvällsfikat i halsen.
Mowglie - radhuset var bra, jättefint invändigt och inget som man måste göra för att kunna bo där, men jag är ändå tveksam. Är nog mycket för att jag är uppvuxen i radhus och hellre vill ha villa
Lill linda - har du sett att det är fikadags igen, i morgon kl. 11.30 på potatiskällaren.
Potatisbaren heter det ju
LillLinda: vadå kan man få vätskedrivande av bm
det visste inte jag, varför har hon inte sagt något till mig! jo jag kanske ska pröva någon stl större på strumpor. Men annars är det väl bara att stå ut det sista veckorna som är kvar, problemet är bara hur jag ska kunna få på mig skor om jag vill ut, vissa dagar är det ju varmt så man kan ha flippisar men som idag är det ju kanske inte läge för det, så jag ska alltså styra mitt liv efter solen
Usch det där med lila fötter och prickar låter som nerver som kommer i kläm, det är väl inte bra?? tycker att du ska ta det med Bm ävaen om du inte har ökat i vikt, tänkte på det där med vätskedrivande, är det ok med det när man är gravid?
Nova76: ja ha den 15/6 jag skulle ju ha haft den 13/6 om det inte hade blivit snitt. Nej jag hoppas verkligen inte att du behöver gå över tiden, ja jag fick ju reda på att jag skull snittas när det var sex veckor kvar och nu är det drygt två veckor kvar så tiden bara rasar förbi!!!! Så snart har du oxå din lille bebbe hos dig.
meh: såg det.... får se hur dagsformen är imorron. Är det hyffsat kanske jag hänger med.
LillLinda: Ja sista tiden kan man på kvällen känna vad man åt till lunch*iiuuuuu*
alltså - måste fråga er som är sjukskrivna... Hur räknas dagarna - sjukpeninningen...får man för en hel vecka eller 5 dar???Dvs kalenderdagar? Jag menar när man är sjuk på jobbet så räknas ju helgen in fast man inte ens jobbar den ....
Har nu fått mina papper från FK som jag fyllt i och jag är heltidssjukskriven 9/5-19/6
var halvtids 21/4-8/5(varav arb givaren betalar tom 4/5)
Vart hamna karensen??
*megavirrhöna*
Meh: Hmm annars lät det ju kanon, men det måste ju kännas rätt när det är hemmet! super viktigt! potatiskällaren lät ju ganska kul ställe annars att ha en fikaträff på