• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Nova76

God morgon Missisola! Usch det hörs ju inte bra. Hoppas det går över fort! Du kanske kan sova efter simmturen, vi får ju passa på nu när vi kan

• saharsa

Hej!
    Här var man inte först ut
    Många morgon pigga junimagar. Ska idag vara barnvakt åt sambons systers barn, 1 och 4 år så idag blir det fullt upp

Meh: Huset verkar ju vara helt ok, hur många sovrum var det?
    Ni kanske inte behöver använda det som ligger på nedervåningen!

• Missisola

Saharsa: Pigga(?!!?) eum - nae..... inte här inte... SEEEGGGG...
    Lär nog bli en tupplur efter jag simmat ja...
    Se om jag orkar ta mig in till stan en sväng...

• triump

Missisola även här känns det att det kan vara något på G, hoppas att det bara är lite hö snuva. och ingen jobbig förkylning.

igår tog jag en busstur till IKEA land, men vart så åksjuk av turen att jag inte orkade strosa runt bland möbler och grejjs. fick ta och äta och samla krafter till resan hem. och sen kände jag mig yrslig hela kvällen...

• Lena A

Godmorgon godmorgon.

Idag ska jag jobba min sista dag! Ska bli superskönt!
    Nu har vi hämtat vagnen, skötväskan, babysittern och allt är klart. Nervöst!

Kram kram

• triump

LenaA vad skönt, låt oss fira din sista arbetsdag med ett fyrfaldigt HURRAA, hurraaaaa hurraaa hurraaaaa

• Lena A

Tack Triump! N ska jag masa mig iväg, så jag får dagen gjord (sitter mest av tiden känns det som). Fastnade visst här! Lätt hänt!

• triump

Nova kikade in hos dig, kul att ni gjort en gipsmage. och snygga svartvita bilder ..

• lill linda 82

Brr... man vill verkligen inte kolla ut idag. Det snöar!!!
    Uhuuu..jag som trodde att våren var här.

Inatt har jag drömt om bäbis.Drömde att vattnet gick i sängen o då jag klev upp hann jag knappt av med trosorna innan bäbisens huvud var mellan benen på mig o kom ut som en kanon kula. En pojke...
    O tänkte i drömmen att nu måste jag skynda mig logga in på FL och skriva att jag blivit mamma... (haha..snacka om FLberoende..!)

• Missisola

LillLinda: *asg*.... tänk om det skulle vara en sanndröm... *hehe* och kunna logga in på FL precis när bebben skjutits ut...
    Snö???*brrrrr*

Triump: Usch satt du och kuskade bussen fram och tillbaka...och orkade inget emellan..stackare...åkte du bussen från Hökis eller?

Lena A: Välkommen till friheten!..eller nått...

Nu är det ju den tid jag planerat hela tiden att vara hemma - en månad innan...Men hur kul är det eg. på en skala...här sitter man sjukskriven och skruttar omkring...Alla långa promenader jag skulle ta och grejja en massa...*sucka*..Men får göra det bästa av det ändå...
    Tex kolla in de två föregående StarWarsfilmerna - somna i dem båda på bio*hehe*...Såg ettan i går - var vaken hela filmen_sambon stolt!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D