*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Mowglie:
Wow, det är ju underbart. Efter så lång tid av illamående och andra besvär och nu må toppen låter fantastiskt. Det är du ju verkligen värd tycker jag. Ja dessa svullna fötter... ajajaj.
Jag längtar oxå efter att börja gå ner i vikt. Men hoppas på att midjan inte blir lika smal som innan
Pretantioner!*hihi*
Ska ta en titt i ditt galleri nu och titta på magen
meh:
Tack så mycket!
Meh: hur blev det med radhuset?
Hmm verkar som det är dags för mig att skicka till baka solen till er
men tack för lånet iallafall
Nova76: ok jag vet ju inte hur smal midra hu har men kom i håg att en smal midja är ju super snyggt, Ja jag värkligen länktar tillbaka till min kropp om den någonsin kommer att återvända
Det sägs ju att kroppen förändras mycket efter en graviditet
men kan ju hoppas på att det blir till det bättre
Mowglie: Har ofta hört att man blir smalare efter första graviditeten. Ska försöka amma så mycket som möjligt för då ska ju kilona rasa. Så jag håller alla tummar på att det kommer att ske med mig oxå. Får ju allt börja sporta igen oxå, ska bli sååå skönt att kunna röra sig som man vill!
Jo, visst är det snyggt med smal midja, men baken blir automatiskt större. Hade i topp/liv storlek 34 och i byxa 38. Men brösten va ofta för stora för 34 så jag fick köpa tröjor i 36. ojojoj, visst kan man ha problem
Ach, man blir väl aldrig nöjd.
Fler än jag som är konstiga i magen nu mot slutet?? Känns som att det enda jag gör hela förmiddagarna är att springa på toa o nr2:a...Varvat med magknip, fastän det lixom inte händer nånting..?! Känns som att man ska exprodera eller nåt...ungefär som då man har världens magsjuka?
LillLinda: Jo här är en till..Gör man inte det ena så gör man det andra typ... Har varit sån i nån vecka nu...=/
lill linda: Min bm berättade att man ofta blev "dålig i magen" när det hela skulle sätta igång. Så det kanske är på G när som helst. Passa på och vila dig i fall i fall och lycka till
...............spännande!
Mowglie: jo, med tanke på att Ellen gillade den så mycket så gissade jag att den kommer att bli populär!
Ingen fara...jag satt skönt i bilen medan maken körde! Sedan stannade vi och åt lite mat och bara umgicks också. Mysigt att göra små utflykter och bara umgås med varandra, bäst att passa på nu...lär väl dröja ett tag sedan innan man bara kan sticka iväg på små spontana kvällsutflykter!
Har varit och tagit prover idag, skulle egentligen till akademiska imorgon igen för att ta prover, men gick förbi så då kunde de ta proverna idag...skönt, då slipper jag krångla mig upp dit två gånger. Sedan var jag upp och hälsade på jobbarkompisarna några timmar...man blir ju sällskapssjuk att bara gå hemma och skrota.
nova76: har varit på G för mig i drygt 2 veckor då..
Tycker att nångång får det vara nog... Jobbigt om man måste ha såhär ända fram till v42 om man nu har oturen att gå så länge med magen.