• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Limpis ...och alla ...ska hälsa till Vonkis!!! Skickar ett SMS pronto!!!!

• Mowglie

Meh: Det låter ju kanon, hoppas att ni hittar ett hus snart, för trotts allt så är der ju faktiskt mysigare med egen villa Ja ska vi få ett hus med samma storlek här så får vi säkerligen betala över 3,5 miljoner eller mer

• lill linda 82

Men gud så kotten lever om o bökar idag...känns som att benet underifrån håller på att gå sönder.. Dessutom friska kickar på kissblåsan lite då o då. Känns som jag ska kissa på mig..

• Limpis

lill linda 82; samma här! Inte kul

Men undersökningen hos bm igår var snäppet vättre. När hon skulle kolla hur bebisen ligger (och inte kände huvudet...) så tog hon i så jäkla hårt när hon tryckte ovanför och runt blygdbenet, har ont fortfarande...!! Hoppas hon inte gjorde illa lillen därinne...

• lill linda 82

limpis: ja visst gör det ont??? har ont i flera dagar efter bm har varit o "grävt" där nere...blir svettig bara jag tänker på det.

• Limpis

Man får ju hoppas att de vet vad de gör... De får gärna plåga mig (om syftet är gott) men man vill ju inte att de gör illa den lille...

Har roat mig med att läsa några förlossningsberättelser här på FL. Kan i-n-t-e fatta att det snart är vår tur...

• Mowglie

Ja hälsa verkligen till Vonkis att vi tänker på dem!

• ickelpicka

bm-besök igen. Allt prima, men jag upplyste henne om att jag är rätt less på det här nu. Jaså, sade hon, vad ska vi då göra för att få ut den här bebisen? Gaah!!! Plötsligt fattade jag nog lite att den faktiskt ska ut också, annars brukar jag känna som Limpis.

En annan märklig sak är hur det kommer sig att bebisen absolut vill ha konstiga saker som mackor av vitt bröd med ishavssallad och skivad falukorv. Och sen choklad efter det. Vem är jag att säga nej till det...

• Mowglie

Ha,ha en till som gärna lever bara på mackor och godis, kakor, har ingen riktig mat lust längre, men dock så hungrig helatiden igen, förra veckan så åt jag knappt n´åt och nu skulle jag kunna äta hela tiden!

• lill linda 82

mackor med marmelad, godis, chokladkakor, kakor, paj med vaniljsås, yoghurt,marängsuiss ...u name it! vill knappt ha mat längre... bara en massa sötsaker!
    Men en "fet" sak som följt med mig genom hela graviditeten är majonäs, ska ha det på det mesta konstigt nog, dock inte sötsakerna... hehe! O vispad grädde kan jag inte leva utan..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D