*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Stackars vonkis förresten... Hoppas det ordnar sig för henne!!
oj snö det låter depprimerande!!!
Godagens tjejer! tog lite sovmorron idag
Har äntlien fått ordning på lägenheten nu efter att ha renoverat den i veckor!!! ska ta lite bilder på barnrummet så ni får se, det har varit en klädkammare innan
nova76: hur blev gipsningen, var det svårt? hade nog tänkt att vi skulle hinna med det i helgen.
Börnen: att du gillade speldosan så mycket som jag har
att du var tvungen att åka ända ut till Carlsson´s för att inskaffa den!!! hur gick det du som har så mycket foglossningar? Det är ju trotts allt en bra bit att köra! Men visst är den fin, och de andra barnen gillade ju den så det kommer säkert Mowglie och Mini oxå göra
Mowglie: Snygg framsida du har på din scrapbook...Me like - a lot!
Har du limmat fast saker..vad för lim..
Ska göra ett album - kanske inte scrapbook precis...men nått i den stilen..och vill piffa upp pärmen lite på utsidan..Några tips??
Oj,oj Vi måste verkligen hålla tummarna för Vonkis!!! det där låter inte alls kul, stackaren!!!!
Skickar styreke och lycko kramar till Vonkis
Missisola: Tack! är själv jätte nöjd med det lilla som jag har hunnit göra, väntar nu bara på att få lite bebbe bilder att sätta in! jag har bara använt en billig pärm från Coop, sedan har jag köpt stuvbitar från tygaffärer, det är den stora sivriga delen, det turkosa är ett tunt naturpapper som jag limmat med vanlitg stiftlim ( för att det inte ska synnas igenom) och sedan har jag köpt roliga knappar som jag hittade i en hobby affär som jag trätt på ett snöre och fäst det med självhäftande strasspälor, så de gröna knapparna är röliga. Och sedan har jag köpt sassa fina stickers med barn figurer som jag bara sätter över där jag tycker själv. Men ett tips som jag kom på efter att jag köpt alla fina dyra papper är att riva ur fina sidor ur vanliga gammla veckotidningar! mycket billigare och du kan återanvända gammla tidningar som du kanske ändå skulle slänga, jag har spsrat fina sidor på ex Makeup stors reklamer, perfyrmreklam ect, låt din fantasi ta över så kommer du att oxå få en fin scrapbook
Mowglie: Jodå, gipsmagen blev rätt bra tyckte jag. Vi snurrade in mig i glasfolie först, så att man inte fastnar i gipsen
. Sen va det bara att gipsa. Vi använde oss av gipsbindor från apoteket. 19kr stycket. Behöver ca. 18 m. (fyi)
Jag har lagt in ett foto i gallerin på den!
Tyckte det va svårt att få styr på tuttarna bara. Vill ju att de oxå ser fina ut
Lätt att man trycker till glasfoliet för hårt och då ser de mindre trevliga ut!
Oj, stackart Vonkis! Hoppas hon och bebben mår bra trots omständigheterna. Då har hon lillen kanske snart på armen?
Nova76: jag tyckte den var jättefin!!! nu ska jag deffinitivt fixa gips, men jag fick ett tips att ha en tight tröja på mig som man kan klippa sönder i stället för plasatfolie.
det va absolut inga problem med glasfolie. Iochför sig kan du använda en bh under tröjan. Pröv och se! Men det är skitkul att titta på efteråt. Jag blev förvånad hur bred jag blivit. Har haft en supersmal midja innan graviditeten... för smal enligt min smak :-/
Nova76:
Ha,ha midjan den försvann nog ganska fort fort på mig!!! jo om du sett min magbild så fattar du nog med den kula som jag har, va väl normal smal innan på tanke att jag precis hade gift mig och trimmat kroppen in för bröllopet, men den slanka kroppen hade jag nog bar i ca två veckor sedan var det bara som bortblåst
men om 4v så räknar jag med att kunna ut ´å röra på mig igen som vanligt folk igen och hoppas att kilona tänkte rasa av
Jag har ju knapt kunnat röra mig eftersom jag lidigt av foglossning redan v 10 i graviditeten och har mer eller mindre varit handikappad. Men nu! Nu! när det bara är 17 dagar kvar så skulle det inte vara för mina svullna fötter så skulle jag nog kunna gå mil, så bra har jag blivit nu och mår faktiskt toppen nu efter att mått illa i ca 8,5 månader
Hoppas det allt ordnar sig för Vonkis *håller tummarna*
Nova - fin gipsmage