• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • MossaQ

ElinN: Jag var jättenöjd med vår profylaxkurs. Visst fnissade vi, men inte vid övningarna.... Det var en cool upplevelse att kunna andas bort smärta!
    Berätta vad du tyckte sen.

Inte blev det nån mosaik heller. Jag trodde i all min graviddumhet att det jag sökte skulle ligga där framför mig.... nehe! De hade inte allt jag sökte, det som först verkade prisvärt verkade sen vara sådär. Ska vi limma eller fixa, fogen måste behandlas - vissa plattor är beställningsvara. Glas eller keramik... *snurr snurr*

Fy, vad trött jag blev av att fara omkring till diverse kakelbutiker. Nu ska jag slappa innan matlagning, bolibompa och nattning.
    /M

• substance

Nu har vi satt ihop spjälsängen!

Allt börjar arta sig nu! Nu behövs bara bebisen! *skriker till magen*

• meh

Åhh, om en timme ska vi iväg och titta på radhuset som är till salu, hoppas innerligt att det är fint och inte för dyrt

• Amine

Tack, känns bättre, det blir nog mys hela kvällen för oj vad det buffar!

• saharsa

Hejsan!
    Har läst ikapp lite om vad ni har pratat om idag.
    I min mage sparkar det och buffar hela dagarn, bebisen trycker på vänster sida så det känns som om jag har ett blåmärke (aj aj)

Meh: Lycka till med radhuset, hoppas ni kan köpa det!

Jag vill också att min bebis ska fixera sig men det verkar inte som om den är redo än. Är fortfarande helt rörlig

• Börnen

Hej!

Har precis varit ut på en affär som heter Karlsson2...de liknar ett litet Ullared ungefär (samma grundare), fast mycket sämre utbud. Köpte en liten speldosa som projicerar en rörlig bild i taket ovanför spjälsängen. Jättegullig...betalade bara 159 kr...hoppas bara att Mini tycker om den!

• meh

Då var man hemma efter att varit på radhusvisning. Det var jättefint och ordentligt skött. Ingen renovering som behövs direkt utan det är bara att flytta in. En nackdel är att alla sovrummen är inte på samma plan, utan ett av dom är på nedervåningen. Men samtidigt så vet man aldrig hur länge vi kommer bo där heller...hmmm....har mycket att fundera på nu.

• triump

God morgon. här går det inte att sova längre, men ser att det blir ännu en ta det lungt dag. har sån lust att storstäda men att damsuga och böjja sig ner känns omöjligt..

meh. vad kul att radhuset kändes bra, men visst tål det att tänkas på

• Nova76

En till som är morgonpigg... naja, kanske överdrivet men sov kan jag inte mer!
    Triump: ja det börjar bli svårt att böja sig, över huvudtaget att röra sig är mycket svårare nu än för bara någon vecka sedag.
    Det verkar bli fint väder i Malmö idag så jag ska nog passa på att gå en runda på stranden.

• Missisola

*argh*

Vilken natt! Har en massa slem som barainte vill lämna min hals...så jag har harklat mig hela natten....
    Känner mig seg som få... vet inte om det är allergin eller en fökylning på g...
    Ska i alla fall ge mig i väg och simma och rensa sinnet!!!!
    Här är det kasst väder uppe i 08land, men det kanske blir bättre...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D