*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Mitt lilla Pyre ligger som en korv under revbenen/ trycker typ på lungorna när jag vaknar på mornrna... Gör ONT!! =/
meh: jaa, jag skrev där..
Njaa känner mig inte riktigt på hugget idag. Dessutom är det ju sol...då lär ju mina fötter bli 3 dubbelt så stora.. *s*
Missisola. gårdagens ommöblering avslutades dock med an noga utformad Sambon att göra lista. svårt bara att vara arbetsledare när arbetaren (sambon) är på sitt s k riktiga jobb.
Och då blir det lätt hänt att man fixar saken själv.. men är förbjuden att lacka balkongmöblerna och borra...får börja laga mat i stotpack och sedan frysa in,. verkar vara lagom arbetsamt.
jezzica77 håller tummarna för att vändningsförsöket går bra
Mowglie ur gulligt babyrum.
Hmmm....går alltid och lägger mig runt 23...vaknar och går på toa 1-3 ggr totalt under natten och vaknar mycket motvilligt när klockan ringer vid 10-tiden...
Är jag onormal som sover så mycket?!!?!?
Alla verkar ju vara uppe mitt i natten? Är så dödstrött hela tiden ändå fast jag sover 10-12 timmar varje natt!?!?
Börnen du har kanske mycket sömn att ta igen
Jezzica77
Lycka till idag :)
jag har vant mig vid att vakna o gå upp o kissa jag gör de i sömnen tror jag :) minst 2ggr per natt.. Nä tjejer nu ska jag fixa o ordna så tiden går lite snabbare..
Ska facktiskt packa BBväskan idag har inte tid sen för from söndag är de massa födelsedagar min student o sen BF..
Något bra tips påvad jag kan ta med mig i väskan?
Kramisssssss
Jezzica77: Lycka till idag!
Missisola: Oh ja, man har verkligen lärt sig uppskatta de små sakerna här i livet
Gick faktiskt och la mig igen, sov en timme gick sedan ut och gick. Mmmm gott med frukost därefter! Gu va det låter underbart att simma etc.
Börnen: Njut av det nu när du kan! Underbart!!!
Hoppas allt är bra med Vonkis idag och att hon snart får komma hem igen!
Steffy tips att packa i bb väskan:
telefonkort och lista med viktiga telefonnummer om mobilen inte får vara påslagen och man inte kan alla nummer utantill
journal. tofflor och morgonrock till mammsen, toalett grejjer.
åkahem kläder till baby..ev lite underhållning, tidning godis musik
PS: ang packa i bb väska:
har fått tipset att det är bra att ta taxi till förlossningen, så sambon inte böhöver leta parkeringsplats utan är vid den blivande mammans sida. och då är det bra att förbereda taxipengarna me, så att de finns tillgängligt när det är dags. för vem orkar leta efter en bankomat innan.
Triump: Vi måste åka taxi till förlossningen...ingen bil... BB betalar ju en tur och retur resa..så man får väl t´bax pengarna sen...Inte helt fel..
Hur gör ni?
Jag började skriva BBväskelista i går...=) och tänkte väl börja packa den så smått när jag kommit på vilken väska vi ska ha ...
Lika bra att göra det..gör jag inte det så kommer väl drutten från klarhimmel bara därför...